Dat is niet helemaal waar. Je mag iemands naam en adres niet noemen maar deze sneue figuur is in het nieuws.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit is doxing las ik in een ander topic, voorzichtig mee zijn
Geen tijd voor werk, te druk met protesteren en de rebel uithangenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bezig bijtje:
https://pimeyes.com/en/re(...)1e0e00787e4cfcfc7c7c
Zou mevrouw ook werken?
Dan mag je GeenStijl je daarop aansprekenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:06 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit is doxing las ik in een ander topic, voorzichtig mee zijn
Ow die vrouw die riep dat ze onterecht pliessie aan de deur had en niks verkeerd doet?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan mag je GeenStijl je daarop aanspreken
[ x ]
Dan kun je je herdenking ook stoppen. Tenslotte was NL de eerste 2 jaar PRIMA te spreken over de Duitsers omdat ze er geld aan verdienden.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zouden helden zijn als ze dat in Israel zouden doen. Nu is het gewoon gajes.
In hoeverre valt dit onder doxing?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan mag je GeenStijl je daarop aanspreken
[ x ]
Hielp ook met zwarte Piet hoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wanneer je je eigen zaak om zeep wil helpen dan moet je dit soort idioterie tentoonspreiden. De allerbeste methode om alle sympathie voor je op zich niet onterechte zorg over het gedrag van Israël in Gaza te vernietigen.
O ja, ene Mootje komt het eens uitleggen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:31 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Enige ‘wappies’ zijn de Israhel lovers
Zeg jodenhater, verdiep je eerst eens in de Nederlandse geschiedenis voordat je dit soort bullshit post.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dan kun je je herdenking ook stoppen. Tenslotte was NL de eerste 2 jaar PRIMA te spreken over de Duitsers omdat ze er geld aan verdienden.
Verklaart meteen ook waarom veel Nederlanders fout waren tijdens de oorlog
Hoe krijg je deze onbeschrijfelijke onzin uit je pen?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dan kun je je herdenking ook stoppen. Tenslotte was NL de eerste 2 jaar PRIMA te spreken over de Duitsers omdat ze er geld aan verdienden.
Verklaart meteen ook waarom veel Nederlanders fout waren tijdens de oorlog
Ik ben geen jodenhater, ik haat zionisten. Zou je je tweehandse poging om mij de mond te snoeren kunnen stoppen?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:36 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zeg jodenhater, verdiep je eerst eens in de Nederlandse geschiedenis voordat je dit soort bullshit post.
Is geen woord chinees bij. Is het feit dat je een foto van jezelf met zo'n T-shirt op het internet zet, niet in feite gewoon een oproep tot geweld?quote:
'zionisten' is een hondenfluitje van de islamofascisten.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben geen jodenhater, ik haat zionisten. Zou je je tweehandse poging om mij de mond te snoeren kunnen stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |