Scheefpoeper?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
ja die bernhard was ook een schuinsmarcheerder
Goed onthouden.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En jij? Staat me iets van bij dat je regelmatig ergens heen ging
Serieusquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over de onderhandelingen in april 1945. De oorlog had eerder afgelopen kunnen zijn, maarja er was nogal stennis over Limburg.
Bernard probeerde het nog zo goed om het aan de Duitsers te geven als troostprijs en mompelde iets over mijnen en het zijn toch al halve Duitsers.
Duitsland wilde Limburg absoluut niet hebben.
De ruzies om Limburg gingen een aantal dagen door totdat Generaal Foulkes maar voorstelde om er dan maar kop en munt mee te doen.
Duitsers blij, Bernard met hangende pootjes terug naar Londen om het slechte nieuws aan Wilhelmina te vertellen.
Verkeerde account US.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over de onderhandelingen in april 1945. De oorlog had eerder afgelopen kunnen zijn, maarja er was nogal stennis over Limburg.
Bernard probeerde het nog zo goed om het aan de Duitsers te geven als troostprijs en mompelde iets over mijnen en het zijn toch al halve Duitsers.
Duitsland wilde Limburg absoluut niet hebben.
De ruzies om Limburg gingen een aantal dagen door totdat Generaal Foulkes maar voorstelde om er dan maar kop en munt mee te doen.
Duitsers blij, Bernard met hangende pootjes terug naar Londen om het slechte nieuws aan Wilhelmina te vertellen.
Pijnlijke wond, boek dat voor veel families om diverse redenen gesloten is gebleven.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn familie altijd gezwegen heeft over de oorlog. Alsof het nooit bestaan had.
Mooiquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden.Begraafplaats Westduin. Daar is een monument voor familie die in het verzet heeft gezeten en in de oorlog is gefusilleerd.
o wauwquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden.Begraafplaats Westduin. Daar is een monument voor familie die in het verzet heeft gezeten en in de oorlog is gefusilleerd.
Komt alsnog wel eea boven tafel met het ontsluiten van de oorlogsarchieven sinds vorig jaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Pijnlijke wond, boek dat voor veel families om diverse redenen gesloten is gebleven.
Mijn opa's praatten er ook nooit over.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn familie altijd gezwegen heeft over de oorlog. Alsof het nooit bestaan had.
Zeker.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt alsnog wel eea boven tafel met het ontsluiten van de oorlogsarchieven sinds vorig jaar.
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef Karzai het volgende:
ja het is ook niet makkelijk, tegenwoordig stemt half nederland voor wilders
Ja iemand moet het wederom tegen de linkse arbeiderspartij en Jodenhaat opnemen.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef Karzai het volgende:
ja het is ook niet makkelijk, tegenwoordig stemt half nederland voor wilders
en zelfs dan nietquote:Op zondag 4 mei 2025 16:45 schreef Haags het volgende:
[..]
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.
Een wijs man zei ooit; je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Mocht het zover komen, en ik hoop van niet natuurlijk, dan gaan wij Den Haag verdedigen vanaf het Sav. Samen met @liesje1979quote:Op zondag 4 mei 2025 16:45 schreef Haags het volgende:
[..]
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.
Een wijs man zei ooit; je gaat het pas zien als je het doorhebt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, en ik hoop van niet natuurlijk, dan gaan wij Den Haag verdedigen vanaf het Sav. Samen met @:liesje1979
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |