Logisch hebben die een alarmknop, en logisch worden die geholpen of is een prostituée geen mens bij jou, echt ongelofelijk wat een domme post is ditquote:Op zondag 4 mei 2025 12:45 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Er heeft een prostituee op de alarmknop gedrukt. Komt meteen heel het politiekorps en handhaving bureau in actie, voor een hoertje. Wat een poppenkast. En ook dat die kuthoeren een alarmknop hebben he, wat triest.
Ik denk dat een prostituée meer onder douche staat dan een gemiddelde Nederlander, dat is logisch met hun werk, maar die dames zijn niet viesquote:Op zondag 4 mei 2025 12:57 schreef Hogwarts het volgende:
Ik vind hoerenlopers treuriger dan hoeren en dat zegt heel wat omdat ik hoeren verschrikkelijk vies vind, sorry voor al jullie moeders
100 verschillende pikken in je grot laten verdwijnen vind ik nou niet echt fris en fruitig, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat een prostituée meer onder douche staat dan een gemiddelde Nederlander, dat is logisch met hun werk, maar die dames zijn niet vies
Tja maar om klanten te krijgen zul je juist fris en fruitig moeten zijn en alles gaat met condoom natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 13:00 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
100 verschillende pikken in je grot laten verdwijnen vind ik nou niet echt fris en fruitig, ieder zijn ding natuurlijk
Denk dat ze dus gewoon erover is uitgegleden zo vol op die knopquote:Op zondag 4 mei 2025 14:12 schreef Fleischmeister het volgende:
Die Dominicaanse was wel weer goed nat
Heeft je zus geen problemen mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:00 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
100 verschillende pikken in je grot laten verdwijnen vind ik nou niet echt fris en fruitig, ieder zijn ding natuurlijk
Zo makkelijk gaat dat niet voor mannenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:42 schreef SuperNeger het volgende:
Sowieso betalen voor seks zo'n goor wijf dat al 10x eerder is uitgewoond die dagAl kreeg ik geld toe ik zou het goor vinden en niet eens willen.
Niet gewoon game hebben en zelf chickies fixen![]()
Tenzij je natuurlijk echt een spast bent in een rolstoel of zo dan is het voor medische redenen wel oke
Je bent gewoon een opgeverquote:Op zondag 4 mei 2025 19:42 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet voor mannen
Ja, daar had je ff geen rekening mee gehouden hè?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:45 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Er heeft een prostituee op de alarmknop gedrukt. Komt meteen heel het politiekorps en handhaving bureau in actie, voor een hoertje. Wat een poppenkast. En ook dat die kuthoeren een alarmknop hebben he, wat triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |