Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Straks tijdens de dodenherdenking gaat de thermometer in de kont van Nederland, wat denken jullie?
Dikke kansquote:Op zondag 4 mei 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga maar lief spelen. Wie weet krijg je dan wel een beloning aan het eind van de dag omdat je zo lief gespeeld hebt
Jij dacht ik wil nog een keer, dus vandaag maar weer lief spelenquote:Op zondag 4 mei 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dikke kanskreeg ik gisteren ook.
toen was ik ook al zo lief geweest.
Hier ook zon dan weer zon weg, dan weer zon, dan weer terug , En maar maar 11 graden dus echt warm is het nietquote:Op zondag 4 mei 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Mij is vandaag een sombere koude dag beloofd vandaag.
De zon schijnt.
Nouquote:Op zondag 4 mei 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dikke kanskreeg ik gisteren ook.
toen was ik ook al zo lief geweest.
Ach, je bent in ieder geval in beweging. Al mijn stappen van vandaag zijn bed -> wc -> keuken -> bank.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vooruit te branden met klimmen vandaag.
Over een poosje hebben we Hamas en IS dag, is het nog veel gezelliger.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ouden-om-zondagsrust
elke 7 jaar weer dit gezeik
Ja, vanavond waarschijnlijk een dikke zalmquote:Op zondag 4 mei 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij dacht ik wil nog een keer, dus vandaag maar weer lief spelen
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ouden-om-zondagsrust
elke 7 jaar weer dit gezeik
quote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vanavond waarschijnlijk een dikke zalm
Hier (in de BB) is er wel dodenherdenking vandaag. Ik denk dat er maar een paar uitzonderingen zijn en ik heb daar inderdaad ook geen last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?
Wat dacht jij dan?quote:
Hier tot nu toe ook. En dat zijn er al 780quote:Op zondag 4 mei 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval in beweging. Al mijn stappen van vandaag zijn bed -> wc -> keuken -> bank.
dit en ten tweede door schrikkeljaar is het niet om de 7 jaarquote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?
Een lekkere massage of zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |