Wij zijn mentaal bij je in deze zware tijd.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo alleen eten. weet nog niet wat. misschien sushi maar dat had ik eergisteren ook
nee heb alleen met OK gereageerdquote:
Heb wel eens dat FOK! Mega traag is. Maar dan heeft iedereen er wel last van. Dus dat ligt dan niet aan mijn telefoon. (Gelukkig).quote:Op zondag 4 mei 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan heb je in elk geval niet dat die pagina steeds verspringt.
Nogmaals ik zit weinig op mobiel om echt laadproblemen te zien
dankjequote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn mentaal bij je in deze zware tijd.
Je weet nu wel dat die persoon niet veel waarden hecht aan een afspraak. Dus als jij eens op het laatste moment moet afzeggen hoef je je niet schuldig te voelen.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb alleen met OK gereageerd![]()
maakt niet uit. even bedenken wat ik ga eten en verder gewoon thuis smurfen
Nee het is trouwens ook niet de eerste keer. misschien is het ook iets thais ofzo. Geen idee.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet nu wel dat die persoon niet veel waarden hecht aan een afspraak. Dus als jij eens op het laatste moment moet afzeggen hoef je je niet schuldig te voelen.
Nee geen wind. Maar als het goed is is er vanaf de 6e weer wind. Dus als het verder niet onweert kunnen we dan weer gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog aan t kitesurfen geweest laatste dagen?
Heb je nu een andere vlieger nodig?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geen wind. Maar als het goed is is er vanaf de 6e weer wind. Dus als het verder niet onweert kunnen we dan weer gaan
taartquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog aan t kitesurfen geweest laatste dagen?
Zou kunnenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is trouwens ook niet de eerste keer. misschien is het ook iets thais ofzo. Geen idee.
nou goed , schoenen aan en
Zeker!quote:
sssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb alleen met OK gereageerd![]()
maakt niet uit. even bedenken wat ik ga eten en verder gewoon thuis smurfen
Meh.quote:
may the fourth be with youquote:
LEGOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is voor mij nog wat overdreven maar mensen die kunnen kitesurfen hebben idd 2 a 3 kites van verschillende formaten zodat ze met bijna elke windkracht wel kunnen gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu een andere vlieger nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |