SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
trui en jasquote:Op zondag 4 mei 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren nog lekker zweten in korte broek en nu ben ik nog aan het bedenken of ik zo een trui en jas aan moet
Weet niet of dat misschien te warm is met lopenquote:
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren nog lekker zweten in korte broek en nu ben ik nog aan het bedenken of ik zo een trui en jas aan moet
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaanquote:Op zondag 4 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat misschien te warm is met lopen
Hoeveel stapjes?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaan
Matigquote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.
Goed bezig, de hapjes terugverdienenquote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaan
Lokaal buitje dan. Hier nog geen druppel gezien.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.
Was even 5 minuutjesquote:Op zondag 4 mei 2025 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lokaal buitje dan. Hier nog geen druppel gezien.
ja probeer alleen nog maar water en groene thee te drinken. Lukt niet elke dag. Gisteren had ik een blikje ice tea peachquote:
komt er iets speciaals?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
Ga straks even vliegtuigspotten bij Schiphol denk ik.
Weet je waar Bridget Maaslandquote:Op zondag 4 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
Ga straks even vliegtuigspotten bij Schiphol denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |