Je weet dat een Toyota Supra een BMW Z4 is onderhuids? Zelfs BMW motoren.quote:
quote:Het chassis is BMW, de motor is BMW, het wordt gebouwd in een Oostenrijkse fabriek naast de Z4, en er staat een BMW-embleem op het VIN-label.
Haha je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je weet dat een Toyota Supra een BMW Z4 is onderhuids? Zelfs BMW motoren.
Hier op je favo site;
https://www.reddit.com/r/(...)_toyota_supra/?tl=nl
[..]
Koop eens een LS en lach vervolgens om je domme OP.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:25 schreef epicbeardman het volgende:
Dan doe je gewoon wat verkeerd in je libie? Dan heb je het libie nog niet écht gevoeld, mijn vriend. BMW-rijders, dat zijn de koningen van het asfalt, de maestros van de snelweg, degenen die met één brul van hun legendarische motor de wereld laten weten: wij hebben het gemaakt!
Terwijl jullie in suffe hatchbacks zitten te pruttelen, scheuren wij voorbij in onze glanzende Beemers, met die iconische niergrillen die schreeuwen: "Maak plaats, plebs!"
Die motoren? Puur vakmanschap. Van de soepele zescilinders tot de beestachtige M-modellen die klinken alsof Thor himself de gaspedaal intrapt. En laten we het hebben over die SUV’s – de X5, de X7, dikker dan een bodybuilder op anabolen. Die bolides torenen boven iedereen uit, alsof ze zeggen: "Ik ben niet alleen rijk, ik ben ook onbereikbaar."
Geen wonder dat BMW-rijders altijd die zelfverzekerde grijns hebben. Ze weten: wij rijden niet zomaar een auto, wij rijden een levensstijl.
Dus klaag maar, stervelingen in je Toyota’tje of Fiat Panda. Jullie zullen nooit weten hoe het voelt om de weg te domineren, om met één knipperlichtbeweging (of nou ja, soms vergeten we dat) iedereen te laten buigen. BMW-rijders zijn de rocksterren, de asfaltaristocraten. En jij? Jij mag in de file blijven dromen van dat moment dat je eindelijk, héél misschien, ook een Beemer kunt betalen. Tot die tijd: blijf in hun schaduw, want de weg is van ons!
O, een dikke vette shoutout naar mijn donkere vriend @:Hyaenidae
Deze bro met zijn achterwielaangedreven BMW 1-serie maakt de wegen niet alleen onveilig, hij geeft ze een complete make-over! Driftend over de N-wegen alsof hij in een Fast & Furious-film speelt, en dan vol gas knallend op de Autobahn, waar zijn 1 serie brult als een leeuw die de savanne claimt. Die 1-serie is geen auto, het is een statement.
Niet meer wel gereden, nu een X Reihe 2018, zwart op zwart, pano dakje, electrisch inklapbare spiegels, m-sport.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:50 schreef JopieKlaassen het volgende:
Oh, ik lees net dat ts in een 1-serie rijdt. Wel een schattig boodschappenwagentje.
Dit geloof ik niet, bestaan er auto’s met elektrisch inklapbare spiegels. Dat heb ik nog nooit gezien. Je moet wel echt een heel bijzondere auto hebben.quote:
Wel mee eens ja, maar een sportieve 90's auto biedt nou eenmaal veel meer beleving dan een moderne auto. Al is het maar omdat het bij een oudere auto allemaal minder verfijnd is en het daardoor ook gewoon sneller aanvoelt op dezelfde snelheid. Maar een moderne BMW is nog altijd sneller, ook al voelt het veel saaier aan om mee te rijden. Eigenlijk zijn de auto's te goed gemaakt, je rijdt gewoon in een computergestuurde wagen rond ipv dat je zelf nog moet werken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:51 schreef matigeuser het volgende:
Bijna een goed topic.
Dit verhaal gaat alleen op voor oude BMW's, van 2005 en daarvoor. En dan alleen voor de 6-cilinder modellen.
De e90 kon er nog mee door, heb ik ook gehad, maar heeft al geen tijdloos uiterlijk meer. Wel de laatste échte BMW met atmospherische 6-pitters en hydraulisch sturen. Daarna werd het zielloos. Niet alleen qua rijden (steer by wire) maar ook qua uiterlijk. Die gigantische grills van tegenwoordig zien er toch niet uit man. En ook zijn ze helemaal van hun geloof afgestapt. Heb nog een tijdje een F31 320i gehad maar dat was een zielloze auto. Turbo motoren, geen gevoel van sportiviteit of connectie met de auto of weg, etc.
Ze willen sinds 2010 of zo ook voor iedereen een auto maken. Een 1 serie, 2-serie (WTF), 3-serie, 4 serie, 5-serie, 6-serie, 7-serie, 8-serie. En dan van elke serie weer een sedan, coupe, X-versie of station versie. En dan voorwielaandrijving in sommige modellen... En 3-cilinders. WTF BMW.
Ik heb nu niks meer met het huidige merk. Het is een proletenmerk geworden en een merk voor rijke Chinezen die graag willen laten zien dat ze het huidige model rijden met extla glote glill.
Maar ik zal wel een liefhebber blijven van hun oudere werk.
Ik ben een paar jaar geleden weer terug gegaan naar de E46. Een 330i met M-pakket gekocht. En dit is gewoon mijn auto. Compact, sportief, mooi tijdloos uiterlijk, niet over de top, stuurt en schakelt lekker, mooie 6-cilinder 3.0 liter, prachtig. Als ik ooit nog vies rijk word dan koop ik eem E46 M3 en dan call ik het a day.
Droomauto:
[ afbeelding ]
Maar de F21 is een 3-deurs hatchback, geen coupé toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 00:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet meer wel gereden, nu een X Reihe 2018, zwart op zwart, pano dakje, electrisch inklapbare spiegels, m-sport.
Mijn eerste auto was een 1 serie 2013 RWD ook leuke auto's hoor, f21 coupe, ook zwart met chromen sierlijst. 220pk na stage 1 remap.
Ja, eens. Dat is sowieso nogal een ontwikkeling. Ik kocht in 2014 mijn eerste auto, dat was een Skoda Octavia uit 2002. M'n pa had destijds een hagelnieuwe Octavia maar ik vond de mijne lekkerder rijden. Weliswaar was de mijne een gechipte RS en de zijne een Greenline-dieseltje maar dat had er echt niets mee te maken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:51 schreef matigeuser het volgende:
Bijna een goed topic.
Dit verhaal gaat alleen op voor oude BMW's, van 2005 en daarvoor. En dan alleen voor de 6-cilinder modellen.
De e90 kon er nog mee door, heb ik ook gehad, maar heeft al geen tijdloos uiterlijk meer. Wel de laatste échte BMW met atmospherische 6-pitters en hydraulisch sturen. Daarna werd het zielloos. Niet alleen qua rijden (steer by wire) maar ook qua uiterlijk. Die gigantische grills van tegenwoordig zien er toch niet uit man. En ook zijn ze helemaal van hun geloof afgestapt. Heb nog een tijdje een F31 320i gehad maar dat was een zielloze auto. Turbo motoren, geen gevoel van sportiviteit of connectie met de auto of weg, etc.
Ze willen sinds 2010 of zo ook voor iedereen een auto maken. Een 1 serie, 2-serie (WTF), 3-serie, 4 serie, 5-serie, 6-serie, 7-serie, 8-serie. En dan van elke serie weer een sedan, coupe, X-versie of station versie. En dan voorwielaandrijving in sommige modellen... En 3-cilinders. WTF BMW.
Ik heb nu niks meer met het huidige merk. Het is een proletenmerk geworden en een merk voor rijke Chinezen die graag willen laten zien dat ze het huidige model rijden met extla glote glill.
Maar ik zal wel een liefhebber blijven van hun oudere werk.
Ik ben een paar jaar geleden weer terug gegaan naar de E46. Een 330i met M-pakket gekocht. En dit is gewoon mijn auto. Compact, sportief, mooi tijdloos uiterlijk, niet over de top, stuurt en schakelt lekker, mooie 6-cilinder 3.0 liter, prachtig. Als ik ooit nog vies rijk word dan koop ik eem E46 M3 en dan call ik het a day.
Droomauto:
[ afbeelding ]
Kan je lachen maar dit is bij BMW een optie die in Nederland veel geskipt wordtquote:Op zondag 4 mei 2025 07:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, bestaan er auto’s met elektrisch inklapbare spiegels. Dat heb ik nog nooit gezien. Je moet wel echt een heel bijzondere auto hebben.
Kwenie maar om een of andere reden vind ik 3 deurs altijd coupe, 3 deurs auto's vind ik altijd wel mooi.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar de F21 is een 3-deurs hatchback, geen coupé toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |