Mijn ouders kregen een blinde hond. Konden ze daarna omruilen voor een nieuwequote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. Het was toch wel een fatsoenlijk adoptiebureau hè?
Ja klik maar op de link in de quote, blijkbaar pakt ie hem niet..quote:
Mm. Heb ze sterker gezien van sanderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klik maar op de link in de quote, blijkbaar pakt ie hem niet..
Waarom ik hem dan wel zie op FOK! geen idee
Die asielzoekertjes die eerst naar de Efteling zouden gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wie gaat er naar Zweden dan? Welke grap mis ik?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wie gaat er naar Zweden dan? Welke grap mis ik?
Zweden lijkt me veel leuker dan de Efteling eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die asielzoekertjes die eerst naar de Efteling zouden gaan.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweden lijkt me veel leuker dan de Efteling eigenlijk.
quote:Zweedse steden kampen al jaren met toenemend geweld door criminele groepen. Om dat aan te pakken, wil de Zweedse regering het mogelijk maken telefoons van kinderen onder de vijftien af te luisteren. Maar deskundigen zijn kritisch op die aanpak.
De dodelijke schietpartij in het centrum van Uppsala dinsdag is het recentste voorbeeld op een steeds langer wordende lijst van incidenten met bendegeweld in Zweden. Steeds vaker zijn daar minderjarigen bij betrokken. De drie dodelijke slachtoffers van dinsdag waren tussen de vijftien en twintig jaar oud.
Ja. Gaat er één Nederlander minder naar Zweden op vakantie hierdoor? Nee.quote:
Je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ieni die op het dark web naar shady verhandelde dieren zit te zoeken.
Nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen een blinde hond. Konden ze daarna omruilen voor een nieuwe
wat zei ze?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Verband van gisteren stond zelfs in mijn hand afgedrukt en die is niet dik. Deze vrouw zei ook dat zat veel te strak.
Niet dat je in de maling wordt genomen bedoel ikquote:
Als je de volgende keer weer die andere hebt stopt ze met een glimlach wat arsenicum onder het verbandje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Verband van gisteren stond zelfs in mijn hand afgedrukt en die is niet dik. Deze vrouw zei ook dat zat veel te strak.
lekker danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Zij vindt ook dat ik een second opinion moet laten doen in Groningen.quote:
met zo'n onomkeerbare ingreep is een second opinion logische stapquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Zij vindt ook dat ik een second opinion moet laten doen in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |