Inmiddels een betere oplossing aangebrachtquote:
Niets is permanentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels een betere oplossing aangebracht
Wel iets permanenter dan me lief is, maar het werkt.
De lak op mijn kozijn is helaas absoluut niet permanent. En daardoor mijn oplossing wel als die lak me lief isquote:
Je hebt hem nu dichtgekit en vastgeschroefd aan het kozijn en kun je raam niet meer open of dicht doen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels een betere oplossing aangebracht
Wel iets permanenter dan me lief is, maar het werkt.
De enige manier om het zeker te weten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt hem nu dichtgekit en vastgeschroefd aan het kozijn en kun je raam niet meer open of dicht doen?
Oh ja want verf is natuurlijk nergens te koop enzoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De lak op mijn kozijn is helaas absoluut niet permanent. En daardoor mijn oplossing wel als die lak me lief is
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Al gedoneerd voor het efteling uitje? @:haags
vind je 500 euro niet wat veel?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitgebreide donatie gedaan zodat 5 kinderen naar de Efteling kunnen en een frietje kunnen krijgen
Nee ik ga iedere keer dat kozijn weer lakken aan het einde van de zomer als de horren eruit gaanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ja want verf is natuurlijk nergens te koop enzo
hor laten zitten is geen optie?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik ga iedere keer dat kozijn weer lakken aan het einde van de zomer als de horren eruit gaan
De fout die je maakt is de horren er uit halenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik ga iedere keer dat kozijn weer lakken aan het einde van de zomer als de horren eruit gaan
Sorry, mijn like kwam niet door de eerste keer.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat duck duel niet grappig
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, mijn like kwam niet door de eerste keer.
3quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Hoe lening vinden jullie jezelf op een schaal van 1 tot 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |