Ik wil weer een sticker die JA zegt tegen collectes en NEE tegen van die sponsorzoekende marketeersquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meer. Heb daar een speciale sticker tegen
https://www.nietaandedeur.nl/
[ afbeelding ]
Ja ik had laatst ook weer zo'n babbelaar van Unicef aan de deur. Over hoe erg het allemaal wel was in Gazaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil weer een sticker die JA zegt tegen collectes en NEE tegen van die sponsorzoekende marketeers
Zijn ook niet voor niks uitgestorvenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we nog T-Rexen hadden schoten we die af voor de sport.
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zeker niet als het zo gaat. En da poseren ze ook nog es met hun 'vangst' olifanten of leeuwen. Noem maar op. En dat dier had geen kansquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat de lol is om een dier als "sport" af te knallen.
Yep met een bazooka achter ze aanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn vaak hardwerkende totaal gefrustreerde middenstanders zoals tandartsen en supermarkteigenaren.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat de lol is om een dier als "sport" af te knallen.
Als ze die beesten met blote handen verslaan heb ik er wel respect voor maar die lafbekken met geweren lijden in mijn optiek aan compensatiedrang ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zeker niet als het zo gaat. En da poseren ze ook nog es met hun 'vangst' olifanten of leeuwen. Noem maar op. En dat dier had geen kans
Die heb ik ook. maar die hebben ze blijkbaar niet gezienquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meer. Heb daar een speciale sticker tegen
https://www.nietaandedeur.nl/
[ afbeelding ]
Tegenwoordig moeten ze wel uitkijken met trots hun foto met vangst op internet zetten, menigeen is al gecancelt om die reden (sorry @IJsdraakjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn vaak hardwerkende totaal gefrustreerde middenstanders zoals tandartsen en supermarkteigenaren.
Dan wijs je ze daar even op. Minzaam glimlachend, stilzwijgend.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik ook. maar die hebben ze blijkbaar niet gezien
Prins Bernhard heeft half Afrika afgeschoten en de andere helft bezwangerd (zwartjes)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten ze wel uitkijken met trots hun foto met vangst op internet zetten, menigeen is al gecancelt om die reden (sorry @:ijsdraakje)
Die sponsorzoekende marketeers stellen zichzelf gelijk aan collectantenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wijs je ze daar even op. Minzaam glimlachend, stilzwijgend.
Zo kan ik het ook nog wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zeker niet als het zo gaat. En da poseren ze ook nog es met hun 'vangst' olifanten of leeuwen. Noem maar op. En dat dier had geen kans
Ja het is warmer dan voorspeldquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Even buiten lopenhet is nog steeds fantastisch weer eigenlijk
zag net dat ze een ikea hebben geopend op oxford streetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het ook weer warmer. Hopelijk niet te warm in Londen
Dat is mooi, want ik heb vrijwel geen zomervakantiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het gevoel dat mei een droge maand zal blijven en we in juni/juli/augustus gestraft gaan worden met een compleet verregende zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |