Nee maar goed, hij moet er wat van maken hequote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe jonge verzamelaar dan?
Die laat jij nooit meer gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aah hier is het filmpje
https://www.tiktok.com/@:otwd_travel/video/7490780520016563478
Meh, ik vind dat die cavia's wel stugger zijn dan kattenharen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
cavias zijn toch zacht?
Ik zou het omschrijven als een leeuw. Maar ja weet niet of je die hebt aangeraakt :p
Jij zou urenlang rare piepgeluiden makenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou er in blijven hangen denk ik als ik een rode panda op mijn bed heb
Gekleed in een pandapakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou urenlang rare piepgeluiden maken
#KnuffelenMetLeeuwen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh, ik vind dat die cavia's wel stugger zijn dan kattenharen.
Hangt denk ik ook van het soort cavia af.
Nee, heb nooit een leeuw aangeraakt
ik in zuid afrika keer met een leeuwen welpje gespeelt een jaguar welpje. Dat leeuwtje was helemaal niet zacht, verbaasde mij wel. die andere wel. Die was zacht als fluweelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb die ambitie eigenlijk niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou urenlang rare piepgeluiden maken
schattigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik in zuid afrika keer met een leeuwen welpje gespeelt een jaguar welpje. Dat leeuwtje was helemaal niet zacht, verbaasde mij wel. die andere wel. Die was zacht als fluweel
ja was het toen wel maar later leerde ik dat je in zuid afrika dus betaald kan jagen. Je koopt dan een leeuw en die zetten ze uit een bepaalde plek in een park waar ze dan vlees voor hem neerleggen zodat ze weten dat die leeuw daar is. En dan kan je als jager dat beest afschieten.quote:
Die gefokte welpjes laten ze ook afschieten voor centjes zodra ze hun melkgebitje kwijt zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was het toen wel maar later leerde ik dat je in zuid afrika dus betaald kan jagen. Je koopt dan een leeuw en die zetten ze uit een bepaalde plek in een park waar ze dan vlees voor hem neerleggen zodat ze weten dat die leeuw daar is. En dan kan je als jager dat beest afschieten.
En als die welpjes te groot worden kan je niet ze meer met mensen laten dus ik had een beetje twijfels bij het lot van die beestjes
ja had een beetje dat gevoel. Was een soort van rare matige dierentuin. Ze hadden wat grote katachtigen , een baby giraf...? wat reptilen. Die welpjes dan. En ze hadden afgesloten deel met meerdere leeuwen. En dan kon je met je auto dat afgesloten deel in en dan kan je zien hoe ze gevoerd werden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gefokte welpjes laten ze ook afschieten voor centjes zodra ze hun melkgebitje kwijt zijn.
Las een keer dat ze dat broodnodige geld gebruiken om de weinige echte wilde dieren te beschermen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had een beetje dat gevoel. Was een soort van rare matige dierentuin. Ze hadden wat grote katachtigen , een baby giraf...? wat reptilen. Die welpjes dan. En ze hadden afgesloten deel met meerdere leeuwen. En dan kon je met je auto dat afgesloten deel in en dan kan je zien hoe ze gevoerd werden.
Ik heb een pluizenbal.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
walgelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was het toen wel maar later leerde ik dat je in zuid afrika dus betaald kan jagen. Je koopt dan een leeuw en die zetten ze uit een bepaalde plek in een park waar ze dan vlees voor hem neerleggen zodat ze weten dat die leeuw daar is. En dan kan je als jager dat beest afschieten.
En als die welpjes te groot worden kan je niet ze meer met mensen laten dus ik had een beetje twijfels bij het lot van die beestjes
Dan heb ik het over die laatste denk ikquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een pluizenbal.
Ik heb een gladhaar, zacht en glad. Wel van die irritante haren die overal in blijven hangen zoals bij een kat.
En een ruwhaar.
Die voelt een beetje als een kattentongquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb ik het over die laatste denk ik
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die voelt een beetje als een kattentong
Ik heb dat nooit meer. Heb daar een speciale sticker tegenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
Jehova's aan de deur net.Al in jaren niet meer meegemaakt.
Whutquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |