klinkt wel actief. zeker als je in de middag ook naar buiten ging iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wandelde en fietste veel. Op thuis(werk)dagen met de lunch een wandeling van 3 kwartier en s avonds nog eens 1 - 1,5 uur. En op de fiets naar het station etc.
En op kantoordagen ook altijd onder de middag naar buiten, en steeds van hot naar her fietsen en lopen (had overal en nergens overleg altijd).
Maar deed niet echt een sport ofzo de laatste paar jaar.
Deze?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op YouTube een leuke wandelroute aanzetten over het strand.
Ja was best actiefquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt wel actief. zeker als je in de middag ook naar buiten ging idd
Heb je een foodbaby?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Morgen ochtend misschien maar zwemmen.
Wil echt van die zwembandjes af.
Toen ik op samui geland was liep ik naar het loket waar je ticket voor de boot kan kopen. Er zijn 2 type boten die je kan nemen. Speedboot of een grotere ferry.
Dus die vrouw zei zo half 1 dus vroeg haar of er niet iets eerder ging , zei je ja maar bent toch zwanger?
En ze doelde dus op de speedboot en als je zwanger bent wordt het je afgeraden om die te nemen
Dutch directnessquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik op samui geland was liep ik naar het loket waar je ticket voor de boot kan kopen. Er zijn 2 type boten die je kan nemen. Speedboot of een grotere ferry.
Dus die vrouw zei zo half 1 dus vroeg haar of er niet iets eerder ging , zei je ja maar bent toch zwanger?
En ze doelde dus op de speedboot en als je zwanger bent wordt het je afgeraden om die te nemen
nou beetje maar blaas ook vaak zo op en dan lijkt het dus blijkbaar net alsof ik zwanger benquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar toch welquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou beetje maar blaas ook vaak zo op en dan lijkt het dus blijkbaar net alsof ik zwanger benkrijg het echt vaak te horen en hier in azie is er geen taboe om iemand dik te noemen of zwanger.
Tijd terug was ik met die thaise vriendin ergens eten. Zij is een beetje mollig en zeker voor thaise standaarden. Dus ze vroeg in het Thai aan de eigenaresse of ze kon betalen. Waarop de eigenaresse tegen haar man zei ja die dikke wil betalen
Weet je waarom jij het hebt?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat opblazen is irritant
Ik heb dat ook soms
Soms komt het door hormonen, soms door bepaalde voedingsmiddelenquote:
Hmmquote:
Ik vind het echt irritant. Ook vaak buikpijn en echt onzeker er over.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms komt het door hormonen, soms door bepaalde voedingsmiddelen
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind het echt irritant. Ook vaak buikpijn en echt onzeker er over.
Geen glutenallergie oid?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch maar eens een uitsluitingsdieet proberen? FODMAP ofzo?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan weet je het inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar eens een uitsluitingsdieet proberen? FODMAP ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |