Niet denken dat Max en Kelly al niet een aardige duit sparen vanaf de zwangerschapquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:13 schreef Dven het volgende:
MIsschien is een rekening openen het eerste waar jij aan denkt nadat je zo'n kreng geworpen hebt maar dit zal voor de meeste mensen niet het geval zijn.
Wat is precies je klacht?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:11 schreef roos94 het volgende:
Lily Verstappen is net geboren en zal nu al een betere spaarrekening hebben dan alle FOK!users bij elkaar terwijl mensen hier 40+ jaar werkzaam zijn.
Feels bad bro![]()
Roos heeft miljoenen gewonnen in de loterij. Die zit wel goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik stel voor om erfenissen te verbieden zodat Roos wat minder jaloers door het leven kan gaan
Max verstappen overtref je niet heurquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:48 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Wel knap dat je iedereen zijn bankrekening hier heb kunnen inzien.
Duurt nooit langs voor de jaloezie-brigade langskomt, in Verstappen-topics.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:24 schreef Hogwarts het volgende:
Max Verstappen, de zure Belg moet wat meer belasting betalen.
@:varkenshart
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
Vandaag weer keihard gefaaldquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:24 schreef Hogwarts het volgende:
Max Verstappen, de zure Belg moet wat meer belasting betalen.
@:varkenshart
Enkele maanden na de geboorte van haar eerste dochter ging Kelly bij haar vorige vriend weg. Dus misschien gaat ze over een paar maanden ook wel bij Max weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:00 schreef epicbeardman het volgende:
Heet dat kind van die golddigger zo? Max staat er mooi op trouwens met een vrouw als tweedekeusje.
Je zou maar een vrouw hebben die al een kind heeft uitgepoept van een slechte F1 coureur, en daarna naar Max is gegaan want zag dat hij potentieel meer ging opleveren.
Kan me voorstellen dat ze zich al aardig kon bedruipen als dochter van een drievoudig F1 kampioen, maar ze willen idd altijd meerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:00 schreef epicbeardman het volgende:
Heet dat kind van die golddigger zo? Max staat er mooi op trouwens met een vrouw als tweedekeusje.
Je zou maar een vrouw hebben die al een kind heeft uitgepoept van een slechte F1 coureur, en daarna naar Max is gegaan want zag dat hij potentieel meer ging opleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |