Ik ook niet hoor. Ik was best wel sarcastisch aangezien ik maar 14 poststukken had in de wijk waarop ik vandaag stond. Gelukkig kon ik nog ergens anders aan sluiten bij een huis aan huis mailing vanuit de overheid.. Anders zou ik rond 9.45 al terug op het werk zijn geweest. terwijl ik om 12.30 klaar ben.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:01 schreef Koen66 het volgende:
Op vrijdag doe ik altijd m'n best me niet druk te maken
Ja, al vind ik het niet zo heel erg om zo nu en dan ook op kantoor te zijn (gebeurd zelden), maar dan heeft iedereen ook zo'n weekend-sfeerquote:
He 4EverBlackEyed. Lekker van de zon aan het genieten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het niet zo heel erg om zo nu en dan ook op kantoor te zijn (gebeurd zelden), maar dan heeft iedereen ook zo'n weekend-sfeer
Ik was nog de laatste dingetjes voor werk aan het doen en ik ga zo afrondenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He 4EverBlackEyed. Lekker van de zon aan het genieten?
Daarom ook een ideale thuiswerkdagquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zo ongeveer de instelling is van zowat heel BV Nederland
Klopt. Alleen als er een reden is waar ik niet onderuit kanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het niet zo heel erg om zo nu en dan ook op kantoor te zijn (gebeurd zelden), maar dan heeft iedereen ook zo'n weekend-sfeer
Beetje met de kleine aan het spelen. Ze wil met alle geweld geen luier aan. Dus dat is zeer goed opletten voor mij!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was nog de laatste dingetjes voor werk aan het doen en ik ga zo afronden![]()
Jij dan?
Dat is wel erg weinigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik was best wel sarcastisch aangezien ik maar 14 poststukken had in de wijk waarop ik vandaag stond. Gelukkig kon ik nog ergens anders aan sluiten bij een huis aan huis mailing vanuit de overheid.. Anders zou ik rond 9.45 al terug op het werk zijn geweest. terwijl ik om 12.30 klaar ben.
Maar dat komt omdat er vertraging zat in de levering van ochtend post. Die had de sortering dus niet op tijd kunnen verwerken, waardoor deze pas dinsdag bezorgd kan worden (helaas)
Dat klinkt een tikje eigenwijsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met de kleine aan het spelen. Ze wil met alle geweld geen luier aan. Dus dat is zeer goed opletten voor mij!
Same samequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom ook een ideale thuiswerkdag
[..]
Klopt. Alleen als er een reden is waar ik niet onderuit kan
Heb je wel eens kleine kindjes ontmoet?quote:
Je bent op dreef vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Hier zit een grap in over eigenwijs en niet zo groot zijn @:4everblackeyed
Ik kreeg vandaag gewoon 3 brievenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik was best wel sarcastisch aangezien ik maar 14 poststukken had in de wijk waarop ik vandaag stond. Gelukkig kon ik nog ergens anders aan sluiten bij een huis aan huis mailing vanuit de overheid.. Anders zou ik rond 9.45 al terug op het werk zijn geweest. terwijl ik om 12.30 klaar ben.
Maar dat komt omdat er vertraging zat in de levering van ochtend post. Die had de sortering dus niet op tijd kunnen verwerken, waardoor deze pas dinsdag bezorgd kan worden (helaas)
Blauwe brieven of andere bewonderaars?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag gewoon 3 brievennormaal krijg ik er 1 per maand ofzo
Nee, nog nooitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel eens kleine kindjes ontmoet?
Die zijn allemaal stronteigenwijs
Zekerquote:
Ze zien er voor jou wellicht uit als normale personenquote:
Een blauwe om te zeggen dat ik geld van ze krijg, eentje van de glasvezeldinges dat ze het gratis komen aansluiten en nog eentje van gemeente dat ze met geld gaan strooien voor isoleer subsidiequote:
Noem je nu 4E eigenwijsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Ik ben weegschaal en ik vind het primaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind de weegschaal dat ook een goed idee?
Ik heb vandaag een brief gekregen die verkeerd bezorgd was, alleen het huisnummer was goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag gewoon 3 brievennormaal krijg ik er 1 per maand ofzo
Oh die ene gratis geld actie die ik vorig jaar had?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een blauwe om te zeggen dat ik geld van ze krijg, eentje van de glasvezeldinges dat ze het gratis komen aansluiten en nog eentje van gemeente dat ze met geld gaan strooien voor isoleer subsidie
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien er voor jou wellicht uit als normale personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |