Jaquote:
Niet onthemeld?quote:
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voeltquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Het voelt bij mij altijd alsof ze mij mishandeld heeft. Maar dat is de mondhygiëniste die dat gevoel veroorzaakt.
Ja ik moet wel met mijn levensstijl.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voelt
Jawel, daar hadden we het net nog overquote:
Ik vind het wel fijn, maar toen kreeg ik Hassan de Onhandige en toen was het niet meer fijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voelt
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroevenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, daar hadden we het net nog over
Populairste huis van de straat wel dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroeven
Wat is dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroeven
Oh dat verklaart. Drink geen koffie.quote:
Een luxe nummerbord waar koffie uit komtquote:
Niet met van die imitatie-neon ledstrips mooi ombuigen tot een naam en huisnummer?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een nummer, dus da's op zich wel lekker makkelijk. M'n naam hoeft ook niet perse op de gevel eigenlijk.
Kan ook chocomel in?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat verklaart. Drink geen koffie.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, maar toen kreeg ik Hassan de Onhandige en toen was het niet meer fijn.
Nee, da's meer @bitterbal d'r vibe.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet met van die imitatie-neon ledstrips mooi ombuigen tot een naam en huisnummer?
Wel een beetje raar huisnummer dan, woon ik opeens op KP1105quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Populairste huis van de straat wel dan.
Nee, ik sta altijd binnen een paar minuten weer buiten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je tanden zo raar voelen als jullie bij de tandarts zijn geweest?
Zit de hele tijd met mijn tong er langs
Drink ik zeldenquote:
Ik 2x per jaar, vooral om er vroeg bij te zijn mocht er iets niet goed zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga 1x per jaar naar de tandarts
Meestal gaat dat zoals vandaag. Met een paar minuten sta ik weer buiten
Valt hier mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zal vast wel iets van onderzoek over zijn geweest waaruit blijkt dat het werkt, maar damn. Webshops die je dagelijks spammen, wat een ergernis.
Moet je ook niet zoveel koffie drinken!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik sta altijd binnen een paar minuten weer buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |