Ieder oud persoon die ik tegenkom is een potentiële grootouderquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik de lijst zo zie heeft ze grootouders te over ja.
Het zal mijn tijd wel durenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Badamsssssjjj
Over een tijdje schijnt hij niet meer, maar dan zijn we er toch allemaal niet meer.
Tenzij reīncarnatie bestaatquote:
Ik weet wel dat aan vaders kant richting Canada zijn gegaan, moeders kant zat wel prima in deze regio (voor zover ik weet).quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ze waren arm
Je had toen na de oorlog dat met name armere gezinnen met subsidie naar Australië en Nieuw Zeeland gingen.
Mijn opa en oma van mijn moeders kant hebben dat gedaan. Mijn moeder was 10 maanden oud toen ze emigreerden naar Australië. Ze vonden het daar alleen maar niks en hebben 4 jaar hard gewerkt om te sparen voor de terugreis.
En mijn opa en oma van mijn vaders kant zouden naar Nieuw Zeeland gaan, maar dat ging uiteindelijk niet door. Ik weet niet precies waarom eigenlijk.
Ik wil terugkomen als pismerrie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij reīncarnatie bestaat
Nu al zin in, dan
De kans dat je terugkomt als mens, in een politiek stabiel land, alle welvaart om je heen....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij reīncarnatie bestaat
Nu al zin in, dan
Een schimmel?quote:
Of een naaktslak.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat je terugkomt als mens, in een politiek stabiel land, alle welvaart om je heen....
Nee zelfs al zou reīncarnatie bestaan, dan is DIT je beurt![]()
Voor je het weet ben je eerst nog 800 keer eoa insect of een ander prooidier. Die kans is veel groter natuurlijk.
Ik zou als paard alle 4 de benen 5x brekenquote:
Rood lintje in m'n staart en alles.quote:
Die appeltjes zijn mooiquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat je terugkomt als mens, in een politiek stabiel land, alle welvaart om je heen....
Nee zelfs al zou reīncarnatie bestaan, dan is DIT je beurt![]()
Voor je het weet ben je eerst nog 800 keer eoa insect of een ander prooidier. Die kans is veel groter natuurlijk.
Checks out.quote:
Zou ik nu ook in mn haar moeten hebbenquote:
quote:
Ehhh, het enige met een beetje kleur op het moment is m'n trouwring?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik nu ook in mn haar moeten hebben
Mijn pwny (donkerbruin/ zwart) had ook appeltjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk dat ze zo donker beginnen en bijna wit eindigen.
Zou ik niet in je haar doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhh, het enige met een beetje kleur op het moment is m'n trouwring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |