Ja i knowquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld maar ik vond het stiekem wel grappig dat ik je naam weer op zag duiken.
Woont 'ie niet toevallig op een kamp?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader reed net binnendoor toen ie me weer naar huis bracht
"Hier woont een neef van mij. En daar een nicht". "Oh hier woonde vroeger een oom en daarnaast ook, en daar aan de overkant een neef"
"Hier woont een nicht van je moeder, en aan xe overkant de nog enig overgebleven oom"
Achter elkaar
Zelfs ik heb af en toe mijn troll momentenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Meestal ben je wel serieus als je dat zegt.
Ik weet niet zo goed wat ik met drie nieren moet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Net even de gemeentebelastingen afgetikt
Iemand een nier kopen?
Ja, genieten hequote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Net even de gemeentebelastingen afgetikt
Iemand een nier kopen?
Nintendo Switch games kopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik met drie nieren moet.
Gewoon grote gezinnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja i knowWeer zo'n topic
[..]
Woont 'ie niet toevallig op een kamp?
Ik werk bij de sociale werkvoorziening dus mijn werkgever zelf doet ook schoonmaak en groenvoorziening en dergelijkequote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
doet jou werkgever meer dan alleen postbezorging/sortering? pakketjes bv? of nog andere diensten?
Zoooooo dan. Hadden ze geen TV?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon grote gezinnen
Mijn vader had 40 ooms en tantes (inclusief aangetrouwd)
En een paar daarvan waren ook weer erg productief. 3 stellen hadden samen 35 kinderen![]()
En als die allemaal in de buurt blijven plakken..
Aangezien het over Ess d'r grootouders gaat: waarschijnlijk niet.quote:
Sad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
15 mei is de premičre van Mission: Impossible in Londen. Maar dan zit ik in de trein naar huis.
Ik ga even grienen.
De zon schijnt nog steeds.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind deze zonnige dag en beetje tegenvallen.
Hij zit alleen achter de wolken.quote:
Ja is vooral bewolktquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Whehehequote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik de lijst zo zie heeft ze grootouders te over ja.
Hier niet.quote:
En ze waren armquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aangezien het over Ess d'r grootouders gaat: waarschijnlijk niet.
Badamsssssjjjquote:
Bietje benauwd ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |