abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 21:48:08 #1
47533 gmn
Loved by Tara
pi_8638954
Ik heb de laatste tijd erg veel last van dissociaties. Verder leef ik vooral op mijn verstand, gaat alles goed, maar ik weet niet hoe ik me dan voel. Als mensen vragen hoe het gaat zeg ik altijd goed, maar ik weet het zelf niet eens. Heel soms is even mijn gevoel weer terug, maar altijd op de verkeerde momenten. Zelfs automutilatie brengt me niet meer bij mijn gevoel.
In momenten van dissociatie weet ik niet wat ik denk, maar volgens mij is dat wel mijn gevoel. Herkent iemand dit?

GMN

Carpe diem
  vrijdag 21 februari 2003 @ 21:49:13 #2
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8638982
Ach, zelf ben ik ook een geschifte gek dus
aka Man-Mountain
pi_8639051
Teken van te veel stress , herken het heel goed . Waarschijnlijk gewoon emoties die je niet wil erkennen en daardoor je eigen gevoel veel te veel uitvlakt . Probeer eens op een rijtje te zetten wanneer het opkomt , want waarschijnlijk triggeren die gebeurtenissen iets waar je met je gevoelens moet gaan erkennen . Mijn dagboek is daar ideaal in .
Zodra je dingen herkent kun je ermee aan de slag.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8652044
Klein bumpje voor de topicstarter
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8652165
Ik ken wel de ervaring dat je iets zegt, waarvan je denkt dat het helemaal klopt, maar tegelijkertijd knaagt het enorm gevoelsmatig. Dat negeer je dan lekker, grotendeels onbewust, en daar krijg je me toch een zooitje van.

Hmmm...klinkt lekker vaag, maar dat was het ook wel eigenlijk...

Voetbal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')