Oh deze idioterie weerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wat de linkse medemens graag heeft gewild.
Iedereen mag er zijn. Jij bent welkom in ons land.
aardig gesloten land afaikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas sinds de aardbeving kreeg ik mee dat er een burgeroorlog woedt in Myanmar.Maar daar hoor je nu ook niks meer over.
De traditionele Nederlandse tolerantie tegen de intolerante Islam, wat raar dat dit wat akkefietjes geeft joh.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wat de linkse medemens graag heeft gewild.
Iedereen mag er zijn. Jij bent welkom in ons land.
Het is de deep state. Die is links.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh deze idioterie weer
Wijs even het linkse kabinet aan dat hieraan schuldig is.
Niet naar gekekenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook goorgonzola toevallig? @:essnhills @:4EverBlackEyed
Voortaan de pizza maar zelf maken, kun je zien wat je er op doetquote:
Het ging om de tendens. Geen enkel kabinet was rechts in de jaren 90-00. Mensen dachten grotendeels als de Apeldoorn zangersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh deze idioterie weer
Wijs even het linkse kabinet aan dat hieraan schuldig is.
Ik van cheddar.quote:
Die 'even Apeldoorn bellen' reclames van Centraal Beheer waren in die periode wel echt briljantquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging om de tendens. Geen enkel kabinet was rechts in de jaren 90-00. Mensen dachten grotendeels als de Apeldoorn zangers
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'even Apeldoorn bellen' reclames van Centraal Beheer waren in die periode wel echt briljant
De meeste mensen links van het midden hier houden maar meestal hun mond omdat het anders altijd weer gezeik is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En om even verder te stoken:
Ik ben een links deugmens
"Als we maar lief en goed genoeg zijn voor onze nieuwe islamitische Nederlanders dan zien ze dat wij het hier veel beter hebben en willen ze dit natuurlijk ook en dan gaan ze zelf ook homo's, Joden en vrouwen waarderen en respecteren"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging om de tendens. Geen enkel kabinet was rechts in de jaren 90-00. Mensen dachten grotendeels als de Apeldoorn zangers
Eensquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'even Apeldoorn bellen' reclames van Centraal Beheer waren in die periode wel echt briljant
Mooi wel, van degene die overal "woke" op roept.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, ook dergelijke onderwerpen leven op Foqueville, hoezeer sommigen het ook niet kunnen handelen
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En om even verder te stoken:
Ik ben een links deugmens
Gelukkig hebben we nu een rechts kabinet die het wanbeleid van de afgelopen 100 jaar oplost.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De meeste mensen links van het midden hier houden maar meestal hun mond omdat het anders altijd weer gezeik is.
het zal je verrassen hoe weinig ik dat woord echt in m'n mond neem hierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, van degene die overal "woke" op roept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |