Dat vaak niet eens. Schijnbaar is er gisteravond ook niemand opgepakt, wat toch opmerkelijk is aangezien en van alles naar agenten is gegooid en een behoorlijke ravage aangericht. Wat mij betreft staan er gewoon gevangenisstraffen op zulk gedrag. Vooral ook geweld tegen politie of hulpverleners moet gigantisch hard worden aangepakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intolerantie voor intolerantie my ass als je zegt dat ze er een keer een paar dood moeten knuppelen.
Wel mee eens dat je niet zachtzinnig hoeft te zijn met een taakstrafje van een uurtje, maar er zit wel iets tussen de fopstraffen soms en iemand doden
Technisch gezien stammen ze af van kolonisten. Maar ik geloof er geen reet van dat dit allemaal onze koloniale erfenis is. Dit is import van slavendrijversnazaten van over de hele wereld.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarheen als ze hier geboren zijn of in het geval van Antilianen eeuwen geleden GEKOLONISEERD zijn
Niet binnen laten van dit soort achterlijke culturen heeft niets met intolerantie te maken maar alles met het waarborgen van de veiligheid van de samenleving. En die veiligheid geldt ook voor de allochtonen die zich wel gedragen en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Die schamen zich namelijk kapot voor hun "medelanders"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intolerantie voor intolerantie my ass als je zegt dat ze er een keer een paar dood moeten knuppelen.
Wel mee eens dat je niet zachtzinnig hoeft te zijn met een taakstrafje van een uurtje, maar er zit wel iets tussen de fopstraffen soms en iemand doden
Vanaf nu maar gewoon negeren want daar komt geen zinnig woord uit. Is de moeite niet waardquote:
Het blijkt inderdaad vaker dat het erg lastig is voor sommigen hun zwak voor zulke groepen te onderbouwen. Vaak komt dat voort uit het feit dat men én progressief links is én een warme gevoelens voor een religie als de Islam heeft.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren gaat ie niet hoor - dat gaat boven zijn/haar pet
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom doet de terechte kritiek op deze groepen jou eigenlijk zoveel?
En anderen maar stropoppen verwijten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijkt inderdaad vaker dat het erg lastig is voor sommigen hun zwak voor zulke groepen te onderbouwen. Vaak komt dat voort uit het feit dat men én progressief links is én een warme gevoelens voor een religie als de Islam heeft.
Maar als je dat erkent maak je jezelf naar onsterfelijk belachelijk omdat die twee niet samengaan. Dat is zoiets als zeggen dat je een uitgesproken feminist bent en ook een groot bewonderaar van Andrew Tate.
Plezier samenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Vanaf nu maar gewoon negeren want daar komt geen zinnig woord uit. Is de moeite niet waard
Ik constateer iets, dat heeft verder niets met een stropop te maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
En anderen maar stropoppen verwijten.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik constateer iets, dat heeft verder niets met een stropop te maken.
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.quote:
Valt wel mee, eigenlijk.quote:
Geen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:03 schreef matspontius het volgende:
Zijn er nou wel of geen aanhoudingen verricht? Het kan toch niet waar zijn dat ze dit achterlijke schorem zo maar laten lopen? Dit is een absolute verstoring van de orde!
Blijkbaar is het belangrijker te benoemen dat er een blank grietje tussen deze horde neanderthalers staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.
Trap nou niet in dat getrol van 'm. Het is zn standaard mo waar toch niet tegenop wordt getreden. Al jaren niet.quote:
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Niet binnen laten van dit soort achterlijke culturen heeft niets met intolerantie te maken maar alles met het waarborgen van de veiligheid van de samenleving. En die veiligheid geldt ook voor de allochtonen die zich wel gedragen en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Die schamen zich namelijk kapot voor hun "medelanders"
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ook gewoon niet luisteren he!!! Die mentaliteit dus. Gewoon honden inzetten inderdaad - dan lopen die angsthazen wel. Er zijn toch wel aanhoudingen verricht mag ik hopen?
Lekker de mop spelen terwijl de kraan open staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen.
Wat @:Caland zegt. De ME is er niet om mensen aan te houden. De ME is er om de boel schoon te vegen zodat de orde hersteld wordt.
Zijn ze nog steeds aan het rellen in Scheveningen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker de mop spelen terwijl de kraan open staat.
Nuttig is dat niet bepaald.
Ja, vragen waarom 'terechte kritiek op deze groepen' mij zoveel doet was natuurlijk erg op de inhoud.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Trap nou niet in dat getrol van 'm. Het is zn standaard mo waar toch niet tegenop wordt getreden. Al jaren niet.
Je kan er niet mee discussieren op de inhoud, want het enige waar hij op uit is, is ruzie met zn suggestieve gedrag. Je ziet het al, want je krijgt toch geen inhoudelijke reacties, alleen persoonlijke. En hij weet precies hoe ver hij kan gaan mbt de policy.
Don't feed them.
Daar hebben ze zelf minder moeite mee als ze met minimaal 10 man staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.
Yep, en ze eindigen al-le-maal alleenstaand.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.
Ja, fijn dat je mijn punt bevestigt. Als ze iemand het ziekenhuis in meppen mag dat ook gewoon zwaar bestraft worden. Maar ik ben niet zo van de lijfstraffen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelf minder moeite mee als ze met minimaal 10 man staan.
Dat vind ik ook niet hoor al vind ik wel dat je dat gajes van Scheveningen kei- en keihard moet aanpakken. Dat is namelijk de enige taal die ze begrijpen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |