abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217516550
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:15 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Cokehoer.
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:03:36 #212
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217516571
Zijn er nou wel of geen aanhoudingen verricht? Het kan toch niet waar zijn dat ze dit achterlijke schorem zo maar laten lopen? Dit is een absolute verstoring van de orde!
"Hoka Hey!"
pi_217516572
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Wat bekt dat lekker hè
Valt wel mee, eigenlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 12:04:10 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217516576
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:03 schreef matspontius het volgende:
Zijn er nou wel of geen aanhoudingen verricht? Het kan toch niet waar zijn dat ze dit achterlijke schorem zo maar laten lopen? Dit is een absolute verstoring van de orde!
Geen.

Wat @Caland zegt. De ME is er niet om mensen aan te houden. De ME is er om de boel schoon te vegen zodat de orde hersteld wordt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:04:44 #215
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217516579
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.
Blijkbaar is het belangrijker te benoemen dat er een blank grietje tussen deze horde neanderthalers staat.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:05:27 #216
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217516586
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Wat bekt dat lekker hè
Trap nou niet in dat getrol van 'm. Het is zn standaard mo waar toch niet tegenop wordt getreden. Al jaren niet.
Je kan er niet mee discussieren op de inhoud, want het enige waar hij op uit is, is ruzie met zn suggestieve gedrag. Je ziet het al, want je krijgt toch geen inhoudelijke reacties, alleen persoonlijke. En hij weet precies hoe ver hij kan gaan mbt de policy.

Don't feed them.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:05:31 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217516587
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef matspontius het volgende:

[..]
Niet binnen laten van dit soort achterlijke culturen heeft niets met intolerantie te maken maar alles met het waarborgen van de veiligheid van de samenleving. En die veiligheid geldt ook voor de allochtonen die zich wel gedragen en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Die schamen zich namelijk kapot voor hun "medelanders"
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217516600
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ook gewoon niet luisteren he!!! Die mentaliteit dus. Gewoon honden inzetten inderdaad - dan lopen die angsthazen wel. Er zijn toch wel aanhoudingen verricht mag ik hopen?
:z :Z
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:08:52 #219
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217516608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Geen.

Wat @:Caland zegt. De ME is er niet om mensen aan te houden. De ME is er om de boel schoon te vegen zodat de orde hersteld wordt.
Lekker de mop spelen terwijl de kraan open staat.

Nuttig is dat niet bepaald.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:09:43 #220
pi_217516614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lekker de mop spelen terwijl de kraan open staat.

Nuttig is dat niet bepaald.
Zijn ze nog steeds aan het rellen in Scheveningen dan?
pi_217516615
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Trap nou niet in dat getrol van 'm. Het is zn standaard mo waar toch niet tegenop wordt getreden. Al jaren niet.
Je kan er niet mee discussieren op de inhoud, want het enige waar hij op uit is, is ruzie met zn suggestieve gedrag. Je ziet het al, want je krijgt toch geen inhoudelijke reacties, alleen persoonlijke. En hij weet precies hoe ver hij kan gaan mbt de policy.

Don't feed them.
Ja, vragen waarom 'terechte kritiek op deze groepen' mij zoveel doet was natuurlijk erg op de inhoud.
In Southern Sun
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:10:59 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217516621
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.
Daar hebben ze zelf minder moeite mee als ze met minimaal 10 man staan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217516634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Yep, en ze eindigen al-le-maal alleenstaand.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:13:41 #224
pi_217516654
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daar hebben ze zelf minder moeite mee als ze met minimaal 10 man staan.
Ja, fijn dat je mijn punt bevestigt. Als ze iemand het ziekenhuis in meppen mag dat ook gewoon zwaar bestraft worden. Maar ik ben niet zo van de lijfstraffen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:14:26 #225
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217516662
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat vind ik ook niet hoor al vind ik wel dat je dat gajes van Scheveningen kei- en keihard moet aanpakken. Dat is namelijk de enige taal die ze begrijpen.

Verder alles uitzetten wat criminele activiteiten vertoont, de veiligheid van de samenleving in gevaar brengt (als in jodenhaat verspreiden, homohaat verspreiden, vrouwongelijkheid promoten, culturele normen en waarden van het thuisland opdringen, etc.), drugsmilieu, etc. Daar kan toch niemand op tegen zijn? Maakt het voor de allochtonen die wel integreren ook een heel stuk prettiger leven hier
"Hoka Hey!"
pi_217516674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:14 schreef matspontius het volgende:

Verder alles uitzetten wat criminele activiteiten vertoont, de veiligheid van de samenleving in gevaar brengt (als in jodenhaat verspreiden, homohaat verspreiden, vrouwongelijkheid promoten, culturele normen en waarden van het thuisland ioopdringen, etc.), drugsmilieu, etc.
Ik weet niet of er wel een land te vinden is dat Brabant zou willen annexeren eigenlijk.
In Southern Sun
pi_217516782
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een onderlinge strijd tussen verschillende groepen. Er was toen schijnbaar afgesproken voor een groot gevecht, de politie kreeg daar lucht van en besloot zich maar te melden waarna de aanwezigen zich collectief tegen de politie begonnen te keren.
Wat een nare mensen. Heb je echt niks aan dus.
pi_217516840
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat vaak niet eens. Schijnbaar is er gisteravond ook niemand opgepakt, wat toch opmerkelijk is aangezien en van alles naar agenten is gegooid en een behoorlijke ravage aangericht. Wat mij betreft staan er gewoon gevangenisstraffen op zulk gedrag. Vooral ook geweld tegen politie of hulpverleners moet gigantisch hard worden aangepakt.
Laat ze de volgende keer elkaar maar lekker in elkaar trimmen. Als ze zo graag willen knokken is dat hun eigen domme keuze. Scheelt de politie weer werk.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:32:24 #229
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217516854
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:13 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat je Timmermans quote terwijl dit waarschijnlijk gaat om de kinderen van slecht geïntegreerde arbeidsmigranten, die hier door de VVD naartoe zijn gehaald.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:34:06 #230
pi_217516874
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:32 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Grappig dat je Timmermans quote terwijl dit waarschijnlijk gaat om de kinderen van slecht geïntegreerde arbeidsmigranten, die hier door de VVD naartoe zijn gehaald.
Tsja het zijn wel een beetje naieve woorden van Timmermans natuurlijk, al brengt het ook wel goede dingen. Lekker voedsel bijvoorbeeld, ik eet 10x liever een durum dan een bord gore drooggekookte aardappelen met andijvie.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:35:19 #231
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217516885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, fijn dat je mijn punt bevestigt. Als ze iemand het ziekenhuis in meppen mag dat ook gewoon zwaar bestraft worden. Maar ik ben niet zo van de lijfstraffen.
Ja, "zwaar straffen". 100 % mee eens. Maar met welke capaciteit gaat de politie en rechtspraak dat doen? Er is niemand aangehouden.

En als ze wel aangehouden zijn staan ze binnen en dag buiten en krijgen ze na 6 maanden een dagvaarding of uitnodiging voor een OM-zitting. En dan hebben we het nog niet eens over het cellentekort.

Het systeem is totaal verzadigd.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217516893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:12 schreef Cuendillar het volgende:
Breng er nou eens een keer één of twee om.

Kijk dan nog eens hoe graag deze "jongeren" de politie weer willen aanvallen.
Je hebt wel gelijk, hoe cru ook. De enige taal die dit soort primaten in weze verstaan is die van de lange lat of de maaiende machinegeweren. Praten, coaching en scholing lost vrijwel niets op, het zit niet in hun aard om te luisteren, zich te gedragen en hard te werken en bijdragen aan de maatschappij. Daarom zijn die landen van herkomst ook altijd een grote shithole.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:36:25 #233
pi_217516895
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, "zwaar straffen". 100 % mee eens. Maar met welke capaciteit gaat de politie en rechtspraak dat doen? Er is niemand aangehouden.

En als ze wel aangehouden zijn staan ze binnen en dag buiten en krijgen ze na 6 maanden een dagvaarding of uitnodiging voor een OM-zitting.

Het systeem is totaal verzadigd.
Ja kijk, daar noem je een pijnpunt. Maar er zitten nu partijen van de law & order in de regering. Ik neem aan dat zij hier concreet mee aan de slag gaan.
pi_217516902
hArD sTrAfFeN
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:39:18 #235
117098 Hathor
Effe niet
pi_217516912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik weet niet of er wel een land te vinden is dat Brabant zou willen annexeren eigenlijk.
Matige poging om grappig te zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217516913
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je hebt wel gelijk, hoe cru ook. De enige taal die dit soort primaten in weze verstaan is die van de lange lat of de maaiende machinegeweren. Praten, coaching en scholing lost vrijwel niets op, het zit niet in hun aard om te luisteren, zich te gedragen en hard te werken en bijdragen aan de maatschappij. Daarom zijn die landen van herkomst ook altijd een grote shithole.
Deze oliedomme reactie is je niet eens kwalijk te nemen, vrij idioot dat die originele post er nog staat.
In Southern Sun
pi_217516918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Matige poging om grappig te zijn.
Thanks O+.
In Southern Sun
pi_217516923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Vostok het volgende:
Wat was de aanleidingvoor deze rellen?
Is dat vanavond weer?
Paar jaar geleden was er in belgie ook zo'n gebeuren aan het strand, alwaar ''''''''jongeren'''''''' nogal ''baldadig'' werden. Waarom dat daar toen plaats vond, werd in de media uiterst professioneel uit de doeken gedaan; het was de schuld van de zee!.

Dus dat zou kunnen.

En anders is het gewoon; want omdat daarom, lekker ''herres op Skiffa''.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:42:29 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217516941
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja kijk, daar noem je een pijnpunt. Maar er zitten nu partijen van de law & order in de regering. Ik neem aan dat zij hier concreet mee aan de slag gaan.
Coenradie heeft er helemaal niets bij gekregen ondanks dat ze geschermd heeft met 'code zwart' en het eerder vrijlaten van veroordeelden.

Bovendien zullen de raddraaiers een Nederlands paspoort hebben en helemaal lens beuken kan de popo niet maken natuurlijk.

Deze groep heeft carte blanche in de huidige samenleving.
pi_217516945
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:05 schreef RotatoR het volgende:
Geen aanhoudingen :')

Lekker gewerkt weer door de deugende veiligheidsdriehoek.
Die komen nog wel.

Beelden en getuigenverslagen, plus dat hier waarschijnlijk best wel wat, hm, bekenden van de politie tussen zitten, zullen daarvoor wel zorgen. Ook werkt het nogal escalerend als je lui gaat arresteren met 100 gelijkgestemden eromheen, die sowieso al bakstenen aan het gooien zijn.
Intolerant voor intolerantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')