je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.quote:
Valt wel mee, eigenlijk.quote:
Geen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:03 schreef matspontius het volgende:
Zijn er nou wel of geen aanhoudingen verricht? Het kan toch niet waar zijn dat ze dit achterlijke schorem zo maar laten lopen? Dit is een absolute verstoring van de orde!
Blijkbaar is het belangrijker te benoemen dat er een blank grietje tussen deze horde neanderthalers staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.
Trap nou niet in dat getrol van 'm. Het is zn standaard mo waar toch niet tegenop wordt getreden. Al jaren niet.quote:
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Niet binnen laten van dit soort achterlijke culturen heeft niets met intolerantie te maken maar alles met het waarborgen van de veiligheid van de samenleving. En die veiligheid geldt ook voor de allochtonen die zich wel gedragen en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Die schamen zich namelijk kapot voor hun "medelanders"
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ook gewoon niet luisteren he!!! Die mentaliteit dus. Gewoon honden inzetten inderdaad - dan lopen die angsthazen wel. Er zijn toch wel aanhoudingen verricht mag ik hopen?
Lekker de mop spelen terwijl de kraan open staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen.
Wat @:Caland zegt. De ME is er niet om mensen aan te houden. De ME is er om de boel schoon te vegen zodat de orde hersteld wordt.
Zijn ze nog steeds aan het rellen in Scheveningen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker de mop spelen terwijl de kraan open staat.
Nuttig is dat niet bepaald.
Ja, vragen waarom 'terechte kritiek op deze groepen' mij zoveel doet was natuurlijk erg op de inhoud.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Trap nou niet in dat getrol van 'm. Het is zn standaard mo waar toch niet tegenop wordt getreden. Al jaren niet.
Je kan er niet mee discussieren op de inhoud, want het enige waar hij op uit is, is ruzie met zn suggestieve gedrag. Je ziet het al, want je krijgt toch geen inhoudelijke reacties, alleen persoonlijke. En hij weet precies hoe ver hij kan gaan mbt de policy.
Don't feed them.
Daar hebben ze zelf minder moeite mee als ze met minimaal 10 man staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.
Yep, en ze eindigen al-le-maal alleenstaand.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.
Ja, fijn dat je mijn punt bevestigt. Als ze iemand het ziekenhuis in meppen mag dat ook gewoon zwaar bestraft worden. Maar ik ben niet zo van de lijfstraffen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelf minder moeite mee als ze met minimaal 10 man staan.
Dat vind ik ook niet hoor al vind ik wel dat je dat gajes van Scheveningen kei- en keihard moet aanpakken. Dat is namelijk de enige taal die ze begrijpen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.
Ik weet niet of er wel een land te vinden is dat Brabant zou willen annexeren eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:14 schreef matspontius het volgende:
Verder alles uitzetten wat criminele activiteiten vertoont, de veiligheid van de samenleving in gevaar brengt (als in jodenhaat verspreiden, homohaat verspreiden, vrouwongelijkheid promoten, culturele normen en waarden van het thuisland ioopdringen, etc.), drugsmilieu, etc.
Wat een nare mensen. Heb je echt niks aan dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een onderlinge strijd tussen verschillende groepen. Er was toen schijnbaar afgesproken voor een groot gevecht, de politie kreeg daar lucht van en besloot zich maar te melden waarna de aanwezigen zich collectief tegen de politie begonnen te keren.
Laat ze de volgende keer elkaar maar lekker in elkaar trimmen. Als ze zo graag willen knokken is dat hun eigen domme keuze. Scheelt de politie weer werk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat vaak niet eens. Schijnbaar is er gisteravond ook niemand opgepakt, wat toch opmerkelijk is aangezien en van alles naar agenten is gegooid en een behoorlijke ravage aangericht. Wat mij betreft staan er gewoon gevangenisstraffen op zulk gedrag. Vooral ook geweld tegen politie of hulpverleners moet gigantisch hard worden aangepakt.
Grappig dat je Timmermans quote terwijl dit waarschijnlijk gaat om de kinderen van slecht geïntegreerde arbeidsmigranten, die hier door de VVD naartoe zijn gehaald.quote:
Tsja het zijn wel een beetje naieve woorden van Timmermans natuurlijk, al brengt het ook wel goede dingen. Lekker voedsel bijvoorbeeld, ik eet 10x liever een durum dan een bord gore drooggekookte aardappelen met andijvie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Grappig dat je Timmermans quote terwijl dit waarschijnlijk gaat om de kinderen van slecht geïntegreerde arbeidsmigranten, die hier door de VVD naartoe zijn gehaald.
Ja, "zwaar straffen". 100 % mee eens. Maar met welke capaciteit gaat de politie en rechtspraak dat doen? Er is niemand aangehouden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, fijn dat je mijn punt bevestigt. Als ze iemand het ziekenhuis in meppen mag dat ook gewoon zwaar bestraft worden. Maar ik ben niet zo van de lijfstraffen.
Je hebt wel gelijk, hoe cru ook. De enige taal die dit soort primaten in weze verstaan is die van de lange lat of de maaiende machinegeweren. Praten, coaching en scholing lost vrijwel niets op, het zit niet in hun aard om te luisteren, zich te gedragen en hard te werken en bijdragen aan de maatschappij. Daarom zijn die landen van herkomst ook altijd een grote shithole.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:12 schreef Cuendillar het volgende:
Breng er nou eens een keer één of twee om.
Kijk dan nog eens hoe graag deze "jongeren" de politie weer willen aanvallen.
Ja kijk, daar noem je een pijnpunt. Maar er zitten nu partijen van de law & order in de regering. Ik neem aan dat zij hier concreet mee aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, "zwaar straffen". 100 % mee eens. Maar met welke capaciteit gaat de politie en rechtspraak dat doen? Er is niemand aangehouden.
En als ze wel aangehouden zijn staan ze binnen en dag buiten en krijgen ze na 6 maanden een dagvaarding of uitnodiging voor een OM-zitting.
Het systeem is totaal verzadigd.
Matige poging om grappig te zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet of er wel een land te vinden is dat Brabant zou willen annexeren eigenlijk.
Deze oliedomme reactie is je niet eens kwalijk te nemen, vrij idioot dat die originele post er nog staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, hoe cru ook. De enige taal die dit soort primaten in weze verstaan is die van de lange lat of de maaiende machinegeweren. Praten, coaching en scholing lost vrijwel niets op, het zit niet in hun aard om te luisteren, zich te gedragen en hard te werken en bijdragen aan de maatschappij. Daarom zijn die landen van herkomst ook altijd een grote shithole.
Thanksquote:
Paar jaar geleden was er in belgie ook zo'n gebeuren aan het strand, alwaar ''''''''jongeren'''''''' nogal ''baldadig'' werden. Waarom dat daar toen plaats vond, werd in de media uiterst professioneel uit de doeken gedaan; het was de schuld van de zee!.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Vostok het volgende:
Wat was de aanleidingvoor deze rellen?
Is dat vanavond weer?
Coenradie heeft er helemaal niets bij gekregen ondanks dat ze geschermd heeft met 'code zwart' en het eerder vrijlaten van veroordeelden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja kijk, daar noem je een pijnpunt. Maar er zitten nu partijen van de law & order in de regering. Ik neem aan dat zij hier concreet mee aan de slag gaan.
Die komen nog wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:05 schreef RotatoR het volgende:
Geen aanhoudingen![]()
Lekker gewerkt weer door de deugende veiligheidsdriehoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |