Dat gebeurt eigenlijk zelden bij gootschalige rellen, de ME is er nou eenmaal om de boel schoon te vegenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:05 schreef RotatoR het volgende:
Geen aanhoudingen![]()
Lekker gewerkt weer door de deugende veiligheidsdriehoek.
Zelfs wanneer ze blank zijn moeten het wel buutnlanders zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou inderdaad, een of ander opgepimpte en verbouwde Oostblok bitch
Dat is een prima advies voor jezelf.quote:
Ja snap wel dat dat vervelend voor je is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is een prima advies voor jezelf.
Misschien hoef je dan voortaan ook niet altijd meer haantje de voorste te zijn als er eens kritiek op migranten of de Islam is.
Nee omdat men bang is voor EsCaLaTiE.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk zelden bij gootschalige rellen, de ME is er nou eenmaal om de boel schoon te vegen
Waarom doet de terechte kritiek op deze groepen jou eigenlijk zoveel?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja snap wel dat dat vervelend voor je is.
Doen we verder niets mee.
Als je na generaties nog steeds volstrekt niet geïntegreerd bent is het tijd om te gaan. Nederland is meer dan een uitkeringen- en toeslageninfuus.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarheen als ze hier geboren zijn of in het geval van Antilianen eeuwen geleden GEKOLONISEERD zijn
Wat is een "blacka"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:31 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Die blacka op 0:52 kreeg me daar ff een lekkere douw in de rug zeg.
Heurrrrlijkk![]()
!
Daar ben ik idd wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Vostok het volgende:
Wat was de aanleidingvoor deze rellen?
Is dat vanavond weer?
Waarom ben jij een racist?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom doet de terechte kritiek op deze groepen jou eigenlijk zoveel?
De hitte doet gewoon wat met mensen, dan ben je jezelf niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Vostok het volgende:
Is dat vanavond weer?
Een onderlinge strijd tussen verschillende groepen. Er was toen schijnbaar afgesproken voor een groot gevecht, de politie kreeg daar lucht van en besloot zich maar te melden waarna de aanwezigen zich collectief tegen de politie begonnen te keren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Vostok het volgende:
Is dat vanavond weer?
Ook na een eeuw of vijf? Als we zover teruggaan ben jij waarschijnlijk ook een immigrantquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je na generaties nog steeds volstrekt niet geïntegreerd bent is het tijd om te gaan. Nederland is meer dan een uitkeringen- en toeslageninfuus.
Oké, dus? Die mensen kunnen toch op de Antillen blijven?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarheen als ze hier geboren zijn of in het geval van Antilianen eeuwen geleden GEKOLONISEERD zijn
Rest achter een muur.quote:Uitgescholden, vernederd, beroofd en in elkaar geslagen. Bob (17) uit Bunnik en Christiaan (18) uit Utrecht worden in de Koningsnacht van vrijdag op zaterdag slachtoffer van drie agressieve mannen uit Odijk. Het heeft alle kenmerken van homohaat. Hulp van anderen krijgen ze niet of nauwelijks.
Ja wat mij betreft blijven mensen uit Friesland ook in Friesland maar zo werkt het niet echtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oké, dus? Die mensen kunnen toch op de Antillen blijven?
@maxi-musquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft blijven mensen uit Friesland ook in Friesland maar zo werkt het niet echt
Ook gewoon niet luisteren he!!! Die mentaliteit dus. Gewoon honden inzetten inderdaad - dan lopen die angsthazen wel. Er zijn toch wel aanhoudingen verricht mag ik hopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:31 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Die blacka op 0:52 kreeg me daar ff een lekkere douw in de rug zeg.
Heurrrrlijkk![]()
!
Een ander uitmaken voor racist vormt geen antwoord op een vraag. Laten we het nog een keer proberen:quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een land bepaald toch echt zelf wat het binnenlaat aan mensen en wat niet. Ook in Europa laten landen zoals Polen, Slowakije en Hongarije zien dat je migranten en andere gelukszoekers echt wel buiten de deur kunt houden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft blijven mensen uit Friesland ook in Friesland maar zo werkt het niet echt
Intolerantie voor intolerantie my ass als je zegt dat ze er een keer een paar dood moeten knuppelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat is intolerantie voor intolerantie.
Deze jongeren stoppen niet. Als je dat wel wil moet je middelen inzetten waar ze naar luisteren. En bij deze jongeren is dat hetzelfde als zij zelf doen: geweld.
[..]
Nee, hoor. Ze roepen het zelf ook.
Je kunt wel lieflinks blijven... maar daar worden deze probleem alleen maar groter van.
Inhoudelijk reageren gaat ie niet hoor - dat gaat boven zijn/haar petquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat schattig zo samen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren gaat ie niet hoor - dat gaat boven zijn/haar pet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |