abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217515451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een dom gelul, en vuile frame.
Burgemeester van Den Haag is een VVD'er.
In Den Haag zit een regering gevormd door 3 rechts conservatieve partijen en een rechts liberale partij.
De vraag is wat dan wel de oplossing is voor dit (allochtone) tuig.
Net als in Amsterdam is de politie niet in staat het tuig op te pakken.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:12:02 #127
3542 Gia
User under construction
pi_217515460
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Zijn al die antilianen en Surinamers die hier aan het rellen waren nu ook al moslim? Ik dacht dat dat zich alleen beperkte tot types als Donny Roelvink
Als ik naar het groepje op de voorgrond kijk, zie ik misschien 3 of 4 antillianen/surinamers, de rest is noord-afrikaans van afkomst.
Denk alle moslims op die foto weg. Hoeveel relschoppers blijven er dan over? Denk dat de politie dat dan wel zonder ME aankan.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:14:26 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217515485
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Als ik naar het groepje op de voorgrond kijk, zie ik misschien 3 of 4 antillianen/surinamers, de rest is noord-afrikaans van afkomst.
Denk alle moslims op die foto weg. Hoeveel relschoppers blijven er dan over? Denk dat de politie dat dan wel zonder ME aankan.
twitter

Volgens iemand die er was vooral donkergetint, dus nee. Je kan het niet echt alleen op moslims gooien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217515489
quote:

[..]
In Den Haag zit een regering gevormd door 3 rechts conservatieve partijen en een rechts liberale partij.
Oh, please, spaar me je naïeve onzin. Dat de VVD een poppetje neerzet of dat er rechts op het pluche zit verandert niks. Jij bent zo n type dat alles goedpraat met een bord voor je kop, terwijl linkse invloeden nog steeds de dienst uitmaken achter de schermen. Word eens wakker, landverrader.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:15:57 #130
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217515497
quote:

[..]
Het is wel een VVD'er, maar anders dan alle andere VVD'ers.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217515503
Volledig ontspoord tuig, ongelooflijk.
pi_217515519
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die huidskleur heeft er niet zoveel mee te maken, het is vooral een gebrek aan opvoeding en normen en waarden.
En daarmee je goddelijke gang kunnen gaan: ook gisteren weer 0 arrestaties.
pi_217515525
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:14 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

Volgens iemand die er was vooral donkergetint, dus nee. Je kan het niet echt alleen op moslims gooien.
Ja maar donkergetinte mensen kunnen ook moslim zijn!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:18:58 #134
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217515537
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:10 schreef CarbonC het volgende:

[..]
De vraag is wat dan wel de oplossing is voor dit (allochtone) tuig.
Net als in Amsterdam is de politie niet in staat het tuig op te pakken.
Er is hier helemaal niet veel aan de hand. Rellen bij jonge mannen heb je nu eenmaal af en toe. Je kunt slechts elke 18 jarige castreren. :')

Maar als mensen zo graag een oplossing willen kunnen we onderhand wel concluderen dat rechts stemmen totaal geen oplossing is. We hebben namelijk al jaren en jaren vooral rechtse partijen gehad.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217515546
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:18 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Pak gewoon dat tuig op, los van afkomst of geloof.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:19:42 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217515547
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Oh, please, spaar me je naïeve onzin. Dat de VVD een poppetje neerzet of dat er rechts op het pluche zit verandert niks. Jij bent zo n type dat alles goedpraat met een bord voor je kop, terwijl linkse invloeden nog steeds de dienst uitmaken achter de schermen. Word eens wakker, landverrader.
Zelfs al krijg je straks een nog rechtser kabinet dan is het gewoon nog steeds altijd de schuld van links

Lekker makkelijk wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:20:06 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217515554
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:18 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Blanken ook :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217515560
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Er is hier helemaal niet veel aan de hand. Rellen bij jonge mannen heb je nu eenmaal af en toe. Je kunt slechts elke 18 jarige castreren. :')

Maar als mensen zo graag een oplossing willen kunnen we onderhand wel concluderen dat rechts stemmen totaal geen oplossing is. We hebben namelijk al jaren en jaren vooral rechtse partijen gehad.
Er is niet veel aan de hand? Maak je nu een grapje ?
pi_217515562
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Pak gewoon dat tuig op, los van afkomst of geloof.
Dat inderdaad!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:20:44 #140
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217515564
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Wahaha achter de schermen.
Dus daar zit Wouter Bos al die jaren als een soort Emperor Palpatine.
pi_217515574
Overigens zien we hier maar bar weinig blanke jongeren rellen. Die zijn zoals gewoonlijk weer eens goed opgevoed en weten zich over het algemeen goed te gedragen. Er is nog hoop.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:22:35 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217515593
'jongeren'. Je verwacht dit soort volk niet.

Shithole.
pi_217515597
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Rellen in Scheveningen: politie veegt boulevard leeg na vechtpartijen

Op en rond de boulevard in Scheveningen zijn vanavond rellen uitgebroken. Politieagenten zijn bekogeld met flessen, stoelen en bakstenen door honderden rellende jongeren.

Er heerst donderdagavond al urenlang een grimmige sfeer rond het Kurhaus in Scheveningen. Daar brak eerder op de avond een grote vechtpartij uit tussen verschillende jongeren. Het monde uit in een grote chaos die de politie nog altijd onder controle probeert te krijgen

Nadat agenten de vechtende jongeren uit elkaar dreef, keerden de groepen zich tegen de politie. Agenten werden uitgedaagd en uitgescholden. Er werd onder andere met stenen en glas gegooid. Ook terrasstoelen en reclameborden werden vernield.

De politie zette rond half negen een gedeelte af van de boulevard en winkelcentrum Palace Promenade werd uit voorzorg gesloten. De Mobiele Eenheid van de politie moest ingrijpen om mensen weg te sturen.

https://www.ad.nl/den-haa(...)htpartijen~affc22ee/

De jongeren in actie :

[ afbeelding ]

[ x ]

Zeg 't maar boys.
Waarom een foto van Casablanca bij een nieuwsbericht over Scheveningen :?
pi_217515598
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:09 schreef Gia het volgende:

[..]
Zeker als je (ook) een andere nationaliteit hebt.
Sowieso ben ik van mening dat meerdere nationaliteiten alleen moet kunnen in geval van gemengd huwelijk en dan alleen de eerste generatie. Kom je uit een land waarvan je de nationaliteit niet op mag geven, dan houd je die en krijg je hier een verblijfsvergunning. Lekker makkelijk, want dan kun je makkelijker uitgezet worden, dus de kans op misdragen is dan kleiner. Met een verblijfsvergunning ook geen stemrecht, uiteraard, dus de kans op een grote moslimpartij wordt dan ook meteen kleiner.
Stemrecht klakkeloos uitdelen ben ik ook zeer fel tegenstander van.

(Linkse) mensen gaan vaak uit van hoe Nederland was en moet zijn. Dat zijn misschien mooie utopische gedachten maar niet meer houdbaar op lange termijn. Ja dan krijg je 2 soorten burgers in NL, zij die wel mogen stemmen en zij die dat niet mogen. Dat is echter (helaas) de nieuwe orde die het product is van hoe Nederland nu samengesteld is en hoe mensen zich daar in gedragen. Vanuit moreel ethisch oogpunt is dat natuurlijk een degradatie maar ja, had je niet de halve wereld moeten importeren.

In India en de Cariben bepaalt je huidskleur je stand in de maatschappij. Toen ik dat hoorde vond ik dat als blanke best absurd hoewel het zeer in mijn eigen voordeel zou zijn als ik me daar zou settlen. Het is echter blijkbaar misschien toch wel hoe een samenleving moet draaien in het geval zij zeer multi-cultureel is. Misschien niet wat je wilt, wel hoe het moet.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:23:07 #145
65846 Bocaj
47th President.
pi_217515599
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien kunnen deze jongeren ook een dagje gratis naar de Efteling om bij te komen.
Faber: "Gaan we dus NIET doen!" :')
pi_217515611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien kunnen deze jongeren ook een dagje gratis naar de Efteling om bij te komen.
:D _O-
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:24:24 #147
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217515613
Zijn er eigenlijk ook filmpjes van die grootschalige rellen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:24:26 #148
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217515614
Maar...hoe kan dit nou...er was toch een actieplan? :?
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:25:18 #149
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217515625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Er is niet veel aan de hand? Maak je nu een grapje ?
Nee ik maak geen grapje. Ik heb veel erger gezien toen ik jong was.
Er zijn geen gewonden, niks. Er zijn wat tafels, flessen en stoelen er aan gegaan. RIP gezellig barkrukje.

Zoals al is aangekaart, de reden dat mensen in dit topic schuimbekken is vooral omdat de relschoppers een donkere kleur hebben.
pi_217515640
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee ik maak geen grapje. Ik heb veel erger gezien toen ik jong was.
Dan kunnen we veilig aannemen dat u afkomstig bent uit een laag sociaal milieu. Waarvan akte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')