abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217515042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Over honden gesproken. Die waren hier niet toch?
Ik denk dat als de politie hier wat goede werkhonden mee had gehad de sfeer al anders was geweest. Deze culturen hebben het niet zo op dieren. Lol.
twitter
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:35:09 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217515046
Jammer dat met fluwelen handschoenen wordt opgetreden, totaal geen afschrikwekkend effect zo.

Op naar de volgende ronde.

[ Bericht 4% gewijzigd door Perrin op 02-05-2025 12:36:43 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:35:10 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217515047
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:29 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee. Je komt oorspronkelijk niet van hier, dat blijkt uit je huidskleur, je geeft heel veel overlast. Dan is de juiste conclusie toch: uitzetten.

:?
Wat zou er inderdaad mis zijn met racistisch beleid.
Misschien dat we jou achtergrond ook even onder de loep gaan nemen. Zit er ergens een Pool bij, knippen we gewoon je paspoort door en gooien we je in de Oostzee. O+

Als mensen zich misdragen, wie dan ook, kun je ze ook gewoon beboeten of in de gevangenis zetten. Lijkt me een frisser plan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:35:15 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217515049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Haags het volgende:

[..]
[ x ]
HontGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:35:24 #95
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217515052
Neem aan dat er nog wel wat beelden op opsporing verzocht gaan komen, omdat er ook vernielingen zijn aangericht?
Niemand is aangehouden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:37:59 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217515071
Misschien kunnen deze jongeren ook een dagje gratis naar de Efteling om bij te komen.
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 09:38:19 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217515075
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Over honden gesproken. Die waren hier niet toch?
Ik denk dat als de politie hier wat goede werkhonden mee had gehad de sfeer al anders was geweest. Deze culturen hebben het niet zo op dieren. Lol.
twitter

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217515088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217515091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Haags het volgende:

[..]
[ x ]
Oh my bad. Heb geen filmpjes bekeken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:39:31 #100
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217515092
'Rellen' :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217515099
Heeft de politie of ME geen mandaat om 'hard' op te treden, vooral wanneer zij zelf het doelwit zijn?

En met 'hard' bedoel ik flink de knuppel erover e/o met scherp schieten in het geval van een dreigende situatie voor de desbetreffende agent/ME'r. En bekogeld worden met stenen 'vind ik' al reden genoeg.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:44:57 #102
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217515147
Tja, niet verassend verder. En uiteraard betreft het weer voornamelijk jongeren met een migratieachtergrond. Ook bijzonder dat het bij sommigen dat frustratie en ergernis opwekt dat dit wordt opgemerkt. Alsof het de normaalste zaak ter wereld is dat het bij dit soort incidenten bijna altijd jongeren met een migratieachtergrond betreft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Rellende jeugd is van alle jaren maar nu heeft de jeugd een kleur en wordt de nadruk daar op gelegd. Daar is een term voor maar die ligt wat gevoelig bij de users die het steevast over 'jongeren' hebben.
Nee, het valt mensen op dat jongeren met een migratieachtergrond disproportioneel zijn oververtegenwoordigd bij dit soort incidenten en trouwens ook over het algemeen in de criminaliteit en op andere negatieve manieren.

Doen alsof dit soort incidenten altijd al voorkwamen is simpelweg niet waar en een poging de achterliggende problematiek en oorzaken te bagatelliseren. Namelijk dat migratie hier dus wel degelijk een hele grote rol in speelt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217515149
Dat Noord Afrikaanse derdewereld reltuig vindt die chaos alleen maar prachtig. De politie staat erbij en kijkt ernaar, te laf om echt in te grijpen omdat ze anders door de linkse elite verantwoording moeten afleggen en publiekelijk gesloopt worden. Die relschoppers lachen Nederland vierkant uit, wetend dat ze hier alles kunnen flikken zonder een greintje consequenties. Ze tellen al af naar de volgende ronde om de boel kort en klein te slaan
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217515183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een onzin.
Ik ga daar vrijwel elk jaar een week heen. Was een hele relaxte sfeer. Met de absurde prijzen ben ik het wel eens.
In de winter zeker?
:')

https://www.ad.nl/den-haa(...)F%2Fwww.google.nl%2F

https://www.omroepwest.nl(...)ningen-aan-te-pakken

https://www.omroepwest.nl(...)ningen-te-beteugelen
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:49:24 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217515189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat Noord Afrikaanse derdewereld reltuig vindt die chaos alleen maar prachtig. De politie staat erbij en kijkt ernaar, te laf om echt in te grijpen omdat ze anders door de linkse elite verantwoording moeten afleggen en publiekelijk gesloopt worden. Die relschoppers lachen Nederland vierkant uit, wetend dat ze hier alles kunnen flikken zonder een greintje consequenties. Ze tellen al af naar de volgende ronde om de boel kort en klein te slaan
Dit weten we toch, er zijn veel meer voorbeelden te noemen van soortgelijke rellen waar er maar paar of geen zijn opgepakt. Als ik mij niet vergis was het op het WK na min of meer elke wedstrijd van Marokko wel ergens raak in Nederland en België.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:50:12 #106
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217515195
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Rellende jeugd is van alle jaren maar nu heeft de jeugd een kleur en wordt de nadruk daar op gelegd. Daar is een term voor maar die ligt wat gevoelig bij de users die het steevast over 'jongeren' hebben.
Dit. En er is ook nog bar weinig gebeurd ook nog.
pi_217515200
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:44 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, niet verassend verder. En uiteraard betreft het weer voornamelijk jongeren met een migratieachtergrond. Ook bijzonder dat het bij sommigen dat frustratie en ergernis opwekt dat dit wordt opgemerkt. Alsof het de normaalste zaak ter wereld is dat het bij dit soort incidenten bijna altijd jongeren met een migratieachtergrond betreft.
[..]
Nee, het valt mensen op dat jongeren met een migratieachtergrond disproportioneel zijn oververtegenwoordigd bij dit soort incidenten en trouwens ook over het algemeen in de criminaliteit en op andere negatieve manieren.

Doen alsof dit soort incidenten altijd al voorkwamen is simpelweg niet waar en een poging de achterliggende problematiek en oorzaken te bagatelliseren. Namelijk dat migratie hier dus wel degelijk een hele grote rol in speelt.
Je hebt gelijk. Vroeger waren er nooit rellen.

SPOILER
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:51:17 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217515207
quote:
Augustus. Als het hier in het zuiden aanhoudend 30+ graden is vlucht ik naar de zee toe.
Scheveningen is altijd wat te doen. Zeeland is hartstikke saai.
pi_217515215
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:29 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee. Je komt oorspronkelijk niet van hier, dat blijkt uit je huidskleur, je geeft heel veel overlast. Dan is de juiste conclusie toch: uitzetten.

Maar wat nou als je ene ouder wél van Nederlandse afkomst is? Moeten we dan de helft van iemand terugsturen? :?
Intolerant voor intolerantie
pi_217515217
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit. En er is ook nog bar weinig gebeurd ook nog.
"Bar weinig"

Idd, er zijn barren die weinig glas en terras hebben nu....
pi_217515247
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Augustus. Als het hier in het zuiden aanhoudend 30+ graden is vlucht ik naar de zee toe.
Scheveningen is altijd wat te doen. Zeeland is hartstikke saai.
Snap er echt geen reet van wat mensen van buiten Den Haag toch in Scheveningen blijven zien en er zo massaal naar toe trekken. De gemiddelde Hagenees is echt verre van trots op dat stuk verdriet aan de kust en laat het liever links liggen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:54:37 #112
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217515251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Vroeger waren er nooit rellen.

SPOILER
Leuke stropop.
pi_217515287
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke stropop.
Bedankt. Jouw leugen was ook fraai.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:58:19 #114
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217515308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:54 schreef Haags het volgende:
De gemiddelde Hagenees is echt verre van trots op dat stuk verdriet aan de kust en laat het liever links liggen.
Waar ga jij heen dan?
pi_217515320
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waar ga jij heen dan?
Ik woon net buiten Kijkduin. Zet 5 stappen buiten de deur en ik loop daar. Maar ook dat is nu enorm aan het veranderen en niet positief.
pi_217515332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Waarom is de rechtse elite, die nu toch zeker aan de macht zijn in Den Haag dan zo stil en/of incompetent?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217515360
Het mantra dat huidskleur niet mee mag spelen bij een straf moet gewoon ter discussie gesteld kunnen worden. Het is gewoon niet meer houdbaar zo. Waarom zou je dit te vuur en te zwaard verdedigen?? Het is toch geen heilig gebod of zo? Waarom zou je niet uitgezet mogen worden als je zeer getint bent en tering veel overlast veroorzaakt. Veroorzaak gewoon geen overlast.
pi_217515376
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarom is de rechtse elite, die nu toch zeker aan de macht zijn in Den Haag dan zo stil en/of incompetent?
Het antwoord is simpel: op cruciale posities zitten nog steeds linkse beleidsbepalers die de dienst uitmaken. Je kunt rechts stemmen tot je erbij neervalt maar links blijft altijd de lakens uitdelen.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:03:52 #119
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217515379
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:02 schreef Alpha0 het volgende:
Het mantra dat huidskleur niet mee mag spelen bij een straf moet gewoon ter discussie gesteld kunnen worden. Het is gewoon niet meer houdbaar zo. Waarom zou je dit te vuur en te zwaard verdedigen?? Het is toch geen heilig gebod of zo? Waarom zou je niet uitgezet mogen worden als je zeer getint bent en tering veel overlast veroorzaakt. Veroorzaak gewoon geen overlast.
Die huidskleur heeft er niet zoveel mee te maken, het is vooral een gebrek aan opvoeding en normen en waarden.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:04:32 #120
3542 Gia
User under construction
pi_217515387
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]

Ik denk niet dat het aan migratie op zich ligt, maar opgevoed worden met het gedachtegoed dat de moslimwereld/landen goed is en de westerse wereld verderfelijk. De westerse wereld moet onderworpen worden aan de Islam, desnoods met geweld. Dat wordt er al jong ingebracht, generatie op generatie.

Als ik hier nu met het mooie weer buiten zit, hoor ik de kinderen in de buurt, grotendeels islamitisch, keurig, accentloos Nederlands praten. Kleintjes van een jaar of 5, dus. Maar je zult zien dat ze als ze 12 tot 14 zijn, het achterlijke accent erin sluipt, want dat is stoer, jeweetz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')