abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 08:15:50 #176
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220940070
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wow.
Het is ook gewoon non-nieuws; wat perfect past in deze topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 02-06-2026 08:26:27 ]
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:21:17 #177
174756 Rnie
& Bert
pi_220940094


De enige echte.
pi_220940111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)icial/154623951.html

He is nu insta official tussen Lewis en Kim.
Hij liever dan ik. Brrrr. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220941129
Dat was in Japan.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:28 #180
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220942766
Wat is er nou eigenlijk officieel aan een foto samen op de fiets

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:32:09 #181
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221007695
Dit zou het nieuwe optrekje van Max zijn. En ik geef hem groot gelijk!

Bekijk deze YouTube-video

https://www.valeri-agency(...)-apartments-4-rooms/
Voor fokkers die nog wat achter de hand hebben...
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:17:59 #182
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221008672
*kijkt op bankrekening

Helaas, net te weinig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221008694
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Dit zou het nieuwe optrekje van Max zijn. En ik geef hem groot gelijk!

Bekijk deze YouTube-video

https://www.valeri-agency(...)-apartments-4-rooms/
Voor fokkers die nog wat achter de hand hebben...
Nee. Dat is een, mogelijk vergelijkbaar, optrekje in hetzelfde appartementencomplex als waar Max gekocht heeft.

Dit is dus NIET van Max.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221008712
quote:
Welke woning Verstappen precies bezit binnen het complex is niet bekend. Wel staat momenteel een appartement in hetzelfde gebouw te koop, wat een indruk geeft van het type woningen dat zich in Le Renzo bevindt.
Gpblog: https://www.gpblog.com/nl(...)0-miljoen-euro-eruit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:18:00 #185
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221009129
quote:
3s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:20 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee. Dat is een, mogelijk vergelijkbaar, optrekje in hetzelfde appartementencomplex als waar Max gekocht heeft.

Dit is dus NIET van Max.
Nou ja hoe het bed staat is niet zo belangrijk. Het gaat om het idee. En ik vind het een mooi idee wel Vossssssssie
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_221009180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:18 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Nou ja hoe het bed staat is niet zo belangrijk. Het gaat om het idee. En ik vind het een mooi idee wel Vossssssssie
Zeker een mooi idee, maar jij zei dat dit het huis van Max zou zijn en dat is feitelijk onjuist. :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:40:28 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221009285
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:25 schreef vosss het volgende:

[..]
Zeker een mooi idee, maar jij zei dat dit het huis van Max zou zijn en dat is feitelijk onjuist. :*
Zou zijn is geen bevestiging.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:43:00 #188
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_221009302
Voor dat geld koop ik wel iets anders, dan heb ik vooral geen zin in directe buren. En Monaco is ook overrated :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:51:34 #189
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221009347
quote:
80s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:43 schreef flipsen het volgende:
Voor dat geld koop ik wel iets anders, dan heb ik vooral geen zin in directe buren. En Monaco is ook overrated :P
Ik kocht voor dat geld idd liever een mooie villa in het groen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')