abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8638751
Vandaag had ik de laatste 3 uur vap, en er zat vorige week ook al iemand de hele tijd naar me te kijken.

Vandaag weer, en we hadden vandaag disco op school. En ze toonde heel veel intresse, ze wou dat ik kwam enzo.

Maar aangezien niemand van mijn klas gaat, zit ik nu best te baalen. Want er zou wel iemand mee gaan als ik ook zou gaan.

* Turismo baalt.

pi_8638798
Ik mis een zekere samenhang in je post.

Voor het overige:

Take it to Klaagbaak.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8638914
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:38 schreef Turismo het volgende:

Maar aangezien niemand van mijn klas gaat, zit ik nu best te baalen. Want er zou wel iemand mee gaan als ik ook zou gaan.

* Turismo baalt.

Heuh... dus waarom gingen jullie nieet.... of ben ik te stoned??
a a n alles
pi_8638974
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:46 schreef H3man het volgende:

[..]

Heuh... dus waarom gingen jullie nieet.... of ben ik te stoned??

Bij ons in de klas werkt het zo: Als er eentje niet gaat, dan gaan de vrienden van haar ook niet, Gaat iemand van mijn klas niet. Waar ik goed mee om kan gaan, gaan de anderen ook niet. En dan ik duz ook niet. Want aleen naar de disco is 10x nix.

Aleen baal ik nu dat ik niet ben gegaan, omdat iemand wel met me mee wou als ik mee ging.

pi_8639529
Dus als ik het goed begrijp ( ) is er vanavond een disco en daar gaat iemand heen die jij leuk vindt, maar jij gaat niet naar die disco?
Want vrienden, blablabla.. Toch?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:19:43 #6
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_8639595
Je had gewoon moeten gaan . Wat maakt het jou nou uit of je vrienden niet gaan!
pi_8639617
Let toch op je samenhang!!

Je merkt toch dat niemand er een flikker van begrijpt??

geezz....

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:34:54 #8
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8639890
Wat is er zo erg aan alleen gaan?
Of ben je zo schuchter dat je geen praatje durft aan te gaan met vreemden/vage bekenden? En trouwens, het is een school disco... dan lopen er altijd toch wel bekenden van je rond?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8643142
Ik begrijp er ook niet veel van.... maar als iemand me leuk vindt en ze wil meegaan als ik ook ga, dan weet ik het wel hoor (vooropgesteld dat ik haar ook niet bepaald afgrijselijk vind natuurlijk )
pi_8645262
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 22:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat is er zo erg aan alleen gaan?
Of ben je zo schuchter dat je geen praatje durft aan te gaan met vreemden/vage bekenden? En trouwens, het is een school disco... dan lopen er altijd toch wel bekenden van je rond?
Ja, ik leg het een beetje waardeloos uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')