Daarom spelen al die transvrouwen ook op het hoogste niveau.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:28 schreef Hathor het volgende:
In voetbal geeft dat inderdaad een oneerlijk voordeel, dat is een van die sporten waarin een man superieur is aan een vrouw.
20 transvrouwen die vanwege hun genetische superioriteit de vierde klasse zaterdagamateurs schijnbaar compleet kapot zouden domineren maar gek genoeg nooit zijn opgepikt door teams van een hoger niveau.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
De FA had nog wat zieltjes te winnen en komt met een verbod voor maar liefst twintig trans vrouwen.
Zo werkt dat dus niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Logisch. Transvrouwen zijn mannen.
Jawel.quote:
Baal je er van dat je gewoon tussen de mannen in moet voetballen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
20 transvrouwen die vanwege hun genetische superioriteit de vierde klasse zaterdagamateurs schijnbaar compleet kapot zouden domineren maar gek genoeg nooit zijn opgepikt door teams van een hoger niveau.
Ik vind het gewoon een vrij slecht verhaal van de anti-transbrigade. De logica ontbreekt, zoals wel vaker bij die club.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Baal je er van dat je gewoon tussen de mannen in moet voetballen?
Verlicht ons anders even waarom het niet logisch is dat biologische mannen weinig te zoeken hebben in vrouwensport?quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een vrij slecht verhaal van de anti-transbrigade. De logica ontbreekt, zoals wel vaker bij die club.
De logica is glashelder: de vrouwen competitie is voor vrouwen en transvrouwen zijn mannen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een vrij slecht verhaal van de anti-transbrigade. De logica ontbreekt, zoals wel vaker bij die club.
Omdat het op het moment van schrijven vrouwen zijn. Wat is je probleem daar mee?quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Verlicht ons anders even waarom het niet logisch is dat biologische mannen weinig te zoeken hebben in vrouwensport?
Biologische vrouwen volgens jou?quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat het op het moment van schrijven vrouwen zijn. Wat is je probleem daar mee?
Nee. Het zijn mannen. En dat is de reden dat ze niet mee mogen doen met de vrouwencompetitie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat het op het moment van schrijven vrouwen zijn. Wat is je probleem daar mee?
Toegegeven, ik was vroeger ook slecht in biologie. Volgens mij zelfs een keer een 2 gehaald als cijferquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |