Foutje in de OP.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:55 schreef borisz het volgende:
Telstar is de enige club uit de voormalige Jupiler League die op Fok! nog een tweede topic krijgt topic heeft.
De leeuwen zijn niet in staat gebleken de zebra’s te vangen. 2-1quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het zou mooi zijn als Telstar-Emmen nog ergens om gaat, maar denk dat jullie niet hoeven te vrezen. Doelsaldo is veel beter, dus gelijkspelletje in Doetinchem voldoet al.
Leukquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Donders, gaat het er volgende week toch nog even om zeg
Zolang jij opdraait voor de kosten van het veld en het stadion veilig krijgen vast wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:28 schreef mitt het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand tegen een seizoen Telstar in de Eredivisie is. Is toch prachtig.
Is zelfs de zienswijze van fok's enig openlijke Telstarfan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:00 schreef borisz het volgende:
Telstar moet in de laatste minuut van de finale eervol verliezen.. Dat is het beste voor iedereen. En slapen de havenbaronnen toch een stuk rustiger. Dat ene jaartje kan Telstar vooral geld kosten, al begrijp ik dat er ook wel wat financiering klaar staat.
- Om te beginnen een echte grasmat. Bij VOlendam is dat 1,2 miljoen. Zal hier niet anders zijn.
- Dat wordt trainen bij de buren van VV IJmuiden of bij DSS.
En dan ga ik het nog niet hebben over alle stadionfacaliteiteiten en beveiliging.
Buiten dat HUP Telstar.![]()
Laten we dan zeggen dat het voor de neutrale fan heel leuk kan zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zolang jij opdraait voor de kosten van het veld en het stadion veilig krijgen vast wel.
[..]
Is zelfs de zienswijze van fok's enig openlijke Telstarfan.
Dan ben je er na dat seizoen wel meteen vanafquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zolang jij opdraait voor de kosten van het veld en het stadion veilig krijgen vast wel.
[..]
Is zelfs de zienswijze van fok's enig openlijke Telstarfan.
Erg eigenlijk he. Per ongeluk niet kunnen promoveren omdat je toevallig een sprookje leeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan ben je er na dat seizoen wel meteen vanaf![]()
Je krijgt volgens mij ook niet meer de compensatie na degradatie die er tot nu toe wel was.
Geld voor een grasmat zal geleend moeten worden, terwijl ze waarschijnlijk er na één jaar uitvliegen en het dan weer met kunstgras af zouden kunnen.
Licht in het stadion voldoet niet, uitvak niet, moeten twee contractspelers bij, sowieso zal het spelersbudget omhoog moeten, nog wat personeel erbij en zo...
En het levert iets van ¤ 1,5m extra tv geld op. Misschien dat de recette nog wat omhoog gaat en het sponsorgeld, maar een financieel cadeau zal een jaar Eredivisie niet zijn.
Ja. Grotendeels wel een keuze qua regels. Persvoorlichter en twee extra contractspelers is een kwestie van regelgeving.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Erg eigenlijk he. Per ongeluk niet kunnen promoveren omdat je toevallig een sprookje leeft.
Al is gister wel bewezen dat de aanpassingen aan het station wel echt een vereiste moeten zijn.
Mn eerste wedstrijd op Schoonenberg was toevallig Telstar - Dordrecht '90 in 1995 op een zondagmiddag. 2-0.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb niet het idee dat er Telstar-supporters in dit topic zijn. Zelf heb ik enorme sympathie voor Telstar. Alleen jammer dat er blijkbaar wat rivaliteit tussen Telstar en Emmen is onstaan. De politie-inzet tegen Emmen was absurd hoog, hebben ze bij Den Bosch toch onderschat, gezien de beelden na afloop.
Wel supermooi dat ze de finale mogen spelen
Terwijl de liefste mensen uit Drenthe komen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)r-politie-onverwacht
Wel bijzonder. Tegen Emmen een overdreven grote politie-inzet, maar het gajes uit Den Bosch in toom willen houden met 3 stewards en de kantinejuf. Telstar moet nog veel leren als ze daadwerkelijk de Eredivisie in gaan.
Met Emmen ging het vorig seizoen mis. Dus vandaar dat daar vooraf flink was opgeschaald.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)r-politie-onverwacht
Wel bijzonder. Tegen Emmen een overdreven grote politie-inzet, maar het gajes uit Den Bosch in toom willen houden met 3 stewards en de kantinejuf. Telstar moet nog veel leren als ze daadwerkelijk de Eredivisie in gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |