abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2025 @ 10:08:09 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217498138
Vraag aan de mensen met langdurige relaties (1 maand of meer). Hoe blijft seks leuk en interessant na een tijdje? Sommige mensen zijn echt jaren bij elkaar. Na een tijdje gaat dat toch vervelen? Ik merk nu al dat het een aardige routine gaat worden bij mij en mijn huidige vriendin en we zijn echt pas net een half jaar of 9 maanden of zo bij elkaar. Kan me haast niet voorstellen dat het echt leuk blijft als je jaren samen bent.

Hoe overbrug je dit moment? Afwisseling? Speeltjes? Of gewoon verstand op nul en denken van ja het is liefde en dit is wat een mens hoort te doen?
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  woensdag 30 april 2025 @ 10:23:02 #2
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_217498242
Met de goede partner, wordt het alleen maar beter. Je kent elkaar beter, en weet van elkaar wat lekker is. En beetje speels en nieuwsgierig blijven helpt
pi_217498276
Iedereen heeft wel kinks en z'n eigen seksuele interesses. Ga nieuwe dingen proberen tot jullie iets vinden wat jullie allebei geil vinden, en verwerk dat (soms) in de seks. Afwisseling is de sleutel, routine is per definitie niet goed, dus hoe meer je kunt afwisselen des te minder snel het saai wordt.

En los van dat alles, zeker geen seks hebben omdat je denkt dat 'dat erbij hoort', want sneller haal je je relatie niet om zeep. In een relatie moet je het ook van elkaar kunnen accepteren dat de ander een keer geen zin heeft, al moet dat natuurlijk niet te vaak gebeuren en moet het gat tussen libido niet te groot worden.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_217498289
Experimenteren maar ook gewoon lekker van elkaar genieten...

Als je na 1 maand al uitgekeken bent op seks met je partner is er meer aan de hand bij jou dan je partner!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217498317
Rollenspellen werkte altijd prima
  woensdag 30 april 2025 @ 10:37:06 #6
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217498339
Heb geen hele lange relatie gehad, die van mij duurde 5 maanden. Maar wat heel erg hielp was een partner die dingen aangaf, communiceerde. Open stond voor nieuwe dingen, waar veel (seksuele) chemie mee was. En dat ik tijdens onze relatie een kleine 20 Kilo afviel hielp ook ontzettend mee. Als je de juiste partner hebt met de juiste chemie, dan word het nooit echt saai.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217498342
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:08 schreef SuperNeger het volgende:
Vraag aan de mensen met langdurige relaties (1 maand of meer).
Zijn relaties en sex nu werkelijk dermate gedegradeerd tot wegwerp-consumptieartikelen dat we een relatie van langer dan een maand al een langdurige relatie noemen?
pi_217498346
Dat zal toch voor iedereen anders zijn. Sommige mensen houden van de routine… anderen willen afwisseling. Dat is dus toch iets wat je met je partner moet uitzoeken. Wat zijn de behoeftes van jouw partner? Wat zijn de behoeftes van jou? Maar ook: waar liggen de grenzen van jouw partner en waar liggen die van jou?

Je kan heel veel kanten op. Misschien eens naar de fun4two (en nee, daar hoef je geen seks te hebben, laat staan met anderen)? Of een keer onder de sterren (de nachten zijn daar nu nog wat fris voor overigens)?

Kortom: communiceer en gebruik je fantasie.
  woensdag 30 april 2025 @ 10:38:16 #9
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217498352
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zijn relaties en sex nu werkelijk dermate gedegradeerd tot wegwerp-consumptieartikelen dat we een relatie van langer dan een maand al een langdurige relatie noemen?
Helaas is de huidige samenleving 1 grote consumptiemaatschappij dus daar past dit dan ook wel in
"Hoka Hey!"
pi_217498369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:38 schreef matspontius het volgende:

[..]
Helaas is de huidige samenleving 1 grote consumptiemaatschappij dus daar past dit dan ook wel in
Nou, als ik met iemand een maandje samen ben geweest tel ik het niet mee als relaties die ik gehad heb. Dus het ligt denk ik vooral aan TS zijn perspectief.
pi_217498388
Ik heb helaas weinig ervaring met langdurige relaties, maar ik kan me voorstellen dat de functie van sex op een gegeven moment verandert, en dat de functie van sex vooral is om de band tussen de partners te onderhouden.
  woensdag 30 april 2025 @ 10:51:26 #12
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217498421
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb helaas weinig ervaring met langdurige relaties, maar ik kan me voorstellen dat de functie van sex op een gegeven moment verandert, en dat de functie van sex vooral is om de band tussen de partners te onderhouden.
De functie van sex is voortplanting - de rest is bijzaak. Zie dat inderdaad maar eens spannend te houden
"Hoka Hey!"
pi_217498436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
De functie van sex is voortplanting - de rest is bijzaak. Zie dat inderdaad maar eens spannend te houden
Functie lol..

Bij mij is de functie absoluut niet voor voortplanting maar voor lekker/leuk vermaak... altijd al zo geweest en zal ook niet veranderen! :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217498440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:51 schreef matspontius het volgende:
Als voortplanting de enige functie van sex is, waarom heeft de mens er dan als het ware altijd zin in? Waarom heeft de mens dan niet ook, net als zoveel diersoorten, een specifieke paartijd?
pi_217498452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het blijft gewoon een leuk tijdverdrijf hoor. Bij voetbal hoef je de regels van het spel toch ook niet ieder jaar te veranderen om het leuk te houden?

Wat verdwijnt is een bepaalde spanning die je in het begin hebt. Nou kun je nog zoveel gekkigheid verzinnen, dat hou je alleen door veel rond te neuken. Niets mis mee, maar dan kies je dus voor non monogamie.

Zodra je voor monogamie kiest, dan heb je dat niet.

Ik heb zelf het gevoel dat veel mensen zich ook heel erg wijs maken dat seks niet leuk kan zijn als er enige routine in zit.

Kijk, altijd hetzelfde doen is het andere uiterste (maar als dat je ding is: gewoon doen). Maar ik denk dat heel veel mensen prima seks hebben waar veel routine in is geslopen. Dat kan ook juist voor sommigen nodig zijn om een orgasme te bereiken.
pi_217506551
Na een jaar of 20 was ik wel klaar met steeds de zelfde neuken.
pi_217506601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:57 schreef VEM2012 het volgende:
Wat verdwijnt is een bepaalde spanning die je in het begin hebt. Nou kun je nog zoveel gekkigheid verzinnen, dat hou je alleen door veel rond te neuken. Niets mis mee, maar dan kies je dus voor non monogamie.
In mijn ervaring helpt het ook een hoop als je naar je partner gewoon open en eerlijk kunt zijn over het feit dat je anderen soms ook aantrekkelijk kan vinden (en open over seksualiteit kunt praten). Iedereen kijkt wel eens naar andere mannen/vrouwen en heeft daar gedachtes bij. Hoef je niet meteen te gaan swingen of je relatie open te maken natuurlijk, maar krampachtig doen alsof je nooit geil wordt van (fantasieën over) andere mensen is op de lange termijn ook niet goed voor je relatie. Dat is waarschijnlijk ook waarom rollenspellen vaak zo goed werken om de spanning erin te houden :P
pi_217506919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 11:16 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
In mijn ervaring helpt het ook een hoop als je naar je partner gewoon open en eerlijk kunt zijn over het feit dat je anderen soms ook aantrekkelijk kan vinden (en open over seksualiteit kunt praten). Iedereen kijkt wel eens naar andere mannen/vrouwen en heeft daar gedachtes bij. Hoef je niet meteen te gaan swingen of je relatie open te maken natuurlijk, maar krampachtig doen alsof je nooit geil wordt van (fantasieën over) andere mensen is op de lange termijn ook niet goed voor je relatie. Dat is waarschijnlijk ook waarom rollenspellen vaak zo goed werken om de spanning erin te houden :P
Maar die spanning in het begin, die krijg je daar niet mee.

En sommigen hebben die nu eenmaal nodig. Prima, maar dat los je alleen op met non monogamie. En daar kunnen veel partners dan weer niet in meegaan.
pi_217506928
'bij langdurige relaties, 1 maand of meer' :D

En als het na 1 maand al routinematig gaat voelen dan doe jij, hij/zij en/of jullie samen iets verkeerd.
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 12:08:02 #20
441859 crew  Lenny77
pi_217507009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als voortplanting de enige functie van sex is, waarom heeft de mens er dan als het ware altijd zin in? Waarom heeft de mens dan niet ook, net als zoveel diersoorten, een specifieke paartijd?
Omdat de vrouw 1/maand een baby kan verwekken ipv sommige diersoorten die maar 2/jaar loops zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217507301
Af en toe eens lekker flirten met een ander en daar dan over fantaseren tijdens de seks met je partner kan heel erg helpen. Of gewoon eens lekker seks hebben met een ander. Daar wordt de seks ook echt een stuk beter van.
Mja
pi_217507387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 11:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar die spanning in het begin, die krijg je daar niet mee.

En sommigen hebben die nu eenmaal nodig. Prima, maar dat los je alleen op met non monogamie. En daar kunnen veel partners dan weer niet in meegaan.
Ik zou er zelf ook niet vies van zijn om samen met mijn partner seks te hebben met iemand anders (trio, kwartetje), maar dat moet je partner natuurlijk ook maar net willen, en kan flinke gevolgen hebben voor je relatie als je er geen duidelijke afspraken over maakt.
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:24:22 #23
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217507596
Gewoon buiten de deur neuken een paar keer. Als je dat doet dan a) ben je opgelucht en b) dan realiseer je je weer hoeveel je van je eigen partner houdt
Le Diable
pi_217510824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:08 schreef SuperNeger het volgende:
Vraag aan de mensen met langdurige relaties (1 maand of meer). Hoe blijft seks leuk en interessant na een tijdje?
Niet.
pi_217510832
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 11:08 schreef DerekB het volgende:
Na een jaar of 20 was ik wel klaar met steeds de zelfde neuken.
Lang volgehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')