SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De onzekerheid maakt me echt helemaal gek. Maar goed als het goed is gaat de arts mij vandaag wel bellen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 april 2025 07:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik keek stiekem best graag mee naar de troetelbeertjes
Net zo gay.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hee maat. Beetje wel ja.
Wat keek jij mee dan met je zoon?
jij bent er wat langer mee bezig als zzp er, ik hoefde maar 6 vakjes aan te klikkenquote:Op woensdag 30 april 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net de aangifte van 2023 gedaanof laten doen dan. Zit bevend te wachten op te aanslag.
Ik krijg ook nooit geld terugquote:Op woensdag 30 april 2025 10:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij bent er wat langer mee bezig als zzp er, ik hoefde maar 6 vakjes aan te klikken
Gewoon al je geld uitgeven, valt er ook niks te halenquote:Op woensdag 30 april 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net de aangifte van 2023 gedaanof laten doen dan. Zit bevend te wachten op te aanslag.
Ik moet minder verdienen, hoef ik ook minder te betalenquote:Op woensdag 30 april 2025 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon al je geld uitgeven, valt er ook niks te halen![]()
Volg mij voor meer finance hacks
Neem je een nieuwe?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:17 schreef Karzai het volgende:
de auto is niet door de apk, iets met de remmen, dat ging 1000 euro kosten, dus die is total loss.
ik heb drie dagen om hem in te ruilen voor een andere
Ga je een andere kopen? Of is dat het niet echt waard zo in de stad.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:17 schreef Karzai het volgende:
de auto is niet door de apk, iets met de remmen, dat ging 1000 euro kosten, dus die is total loss.
ik heb drie dagen om hem in te ruilen voor een andere
Rijke tata gespot.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet minder verdienen, hoef ik ook minder te betalen
Allemaal gratis geldquote:Op woensdag 30 april 2025 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had 1 maart aangifte gedaan, en kreeg gisteren de definitieve aanslag, geld zal dan ook wel snel gestort worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |