Wel, misschien issie nu verwijderd maar ik kreeg hem doorgestuurd of op geenstijl of zo weet ik veel allemaal 1 pot natquote:
Ik vind dit niet echt uitleg geven op de vraag. Vrouwen denken zelf namelijk ook dat ze minder zijn. Je drinkt teveel en doet iets stoms, dat zou normaal je eigen schuld moeten zijn. JIJ kiest er voor om teveel te drinken en hebt dan geen controle meer over je acties.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:58 schreef Hogwarts het volgende:
Omdat de wereld nog steeds ziek is en vele mannen nog steeds denken dat vrouwen 'minder' zijn in vele opzichten. Vele verwarren ook dat ook met bijvoorbeeld 'stoer' zijn en macho gedrag. Je ziet dat overal ter wereld en de meeste hebben niet eens in de gaten dat ze dat van zichzelf hebben afgeroepen.
De stoere mannen hebben ECHT respect voor vrouwen en ze worden dan ook gelijk behandeld maar dat snappen de meeste mannen (fokkers) toch niet want dat wordt dan weer gezien als loser of mietjesgedrag terwijl in werkelijkheidheid het omgekeerde van toepassing is.
Maar ze was zo goed als K.O toch? Die oost blokker zou gewoon zijn piemel er in gehangen hebben.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:12 schreef SuperNeger het volgende:
Situatie is als volgt: Een paar jaar geleden was ik met mijn toenmalige date/vriendin bij mij thuis aan het drinken. Ze bleef slapen en ik zou haar de volgende dag weer thuis brengen. Tot mevrouw opeens heel graag KFC wilde. Ik had genoeg eten in huis want plan mijn drinksessies altijd van ter voren. Maar nee dit was niet goed genoeg en ze moest KFC hebben. "Ah toe alsjeblieft alsjeblieft". En door mijn alcoholgebruik had was ik wat losser en makkelijker en had ik dus met een paar biertjes op wat KFC gehaald voor ons tweeën.
Wie is er hier dan schuldig? Volgens mij ik gewoon. Want ik drink teveel en maak de beslissing om in de auto te stappen.
Maar volgens deze vrouwenlogica zou dus de vrouw verantwoordelijk moeten zijn, want zij had moeten weten dat ik door mijn alcoholgebruik geen nee kon zeggen.
Dat is dus een beetje mijn punt.
Dubbele standaarden.
quote:Op woensdag 30 april 2025 07:23 schreef NoXia het volgende:
[..]
Maar ze was zo goed als K.O toch? Die oost blokker zou gewoon zijn piemel er in gehangen hebben.
Ik ken het hele verhaal niet, ik las het vanmorgen. Weet alleen dat een paar dagen geleden dit filmpje viraal ging net als dat andere filmpje van die chick die midden op straat aan het plassen was. Over of deze specifieke zaak verkrachting was ging mijn klacht niet. Het ging meer over in situaties terecht komen die je dus eigenlijk zelf veroorzaakt hebt.quote:
Die vergelijking slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:16 schreef Lenny77 het volgende:
Dus als jij dronken KO ligt dan mag iemand jou neersteken? Of volledig beroven? Jouw kont gebruiken als piemelopslag?
Had je maar niet moeten drinken![]()
(In het verkeer is het anders omdat jij dan een gevaar voor anderen bent, je zou maar een heel gezin doodrijden...)
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100121281_4c39435aquote:Op woensdag 30 april 2025 08:55 schreef VarkensHart het volgende:
ik zoek me de pletter naar dat filmpje wie helpt me op weg
Jij begon zelf met deze vergelijking. Dus nu ook niet gaan lopen miepen.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat nergens op.
Verder kan je ook buiten het verkeer een gevaar vormen voor jezelf en anderen als je teveel hebt lopen drinken.
Oef, lastig dilemma. Ik denk nog steeds dat het deels aan de vrouw te verwijten is als je zo veel drinkt dat je een gevaar voor jezelf en je omgeving vormt.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:01 schreef Aberkullie het volgende:
Had je dit ook geroepen als de dader een Syrier was? Dan hing hij al aan de hoogste boom van de keyboard warriors.
Nee mijn vergelijking ging over zelf verantwoordelijkheid nemen. Als je teveel drinkt dat je niet meer weet wat je doet heb je dat zelf in de hand. Of het nou gaat over op straat liggen neuken of in de auto stappen. Als je jezelf niet in de hand kan houden moet je niet zo veel drinken.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij begon zelf met deze vergelijking. Dus nu ook niet gaan lopen miepen.
Als je geen goede afweging kan maken of de vrouw het wel leuk vindt dat je je als man niet in de hand kan houden moet je je pik in je broek houden. Moeilijker dan dat is het niet hoor.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:04 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oef, lastig dilemma. Ik denk nog steeds dat het deels aan de vrouw te verwijten is als je zo veel drinkt dat je een gevaar voor jezelf en je omgeving vormt.
[..]
Nee mijn vergelijking ging over zelf verantwoordelijkheid nemen. Als je teveel drinkt dat je niet meer weet wat je doet heb je dat zelf in de hand. Of het nou gaat over op straat liggen neuken of in de auto stappen. Als je jezelf niet in de hand kan houden moet je niet zo veel drinken.
En als de vrouw geen goede afweging kan maken of de man wel in de auto wil stappen of in staat is om de beslissing te maken of dit kan en niet de volgende dag spijt heeft?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als je geen goede afweging kan maken of de vrouw het wel leuk vindt dat je je als man niet in de hand kan houden moet je je pik in je broek houden. Moeilijker dan dat is het niet hoor.
Achterlijke vergelijkingquote:Op woensdag 30 april 2025 09:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En als de vrouw geen goede afweging kan maken of de man wel in de auto wil stappen of in staat is om de beslissing te maken of dit kan en niet de volgende dag spijt heeft?
Nee juist totaal niet. Waarom? Je dwingt het andere geslacht iets te doen wat die niet wilt. Beetje uit schuldgevoel of zo.quote:
Als je met de auto ergens naar toe gaat om te zuipen weet je vantevoren dat dit fout is. Jouw keuze.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:04 schreef SuperNeger het volgende:
Nee mijn vergelijking ging over zelf verantwoordelijkheid nemen. Als je teveel drinkt dat je niet meer weet wat je doet heb je dat zelf in de hand. Of het nou gaat over op straat liggen neuken of in de auto stappen. Als je jezelf niet in de hand kan houden moet je niet zo veel drinken.
Maar mijn voorbeeld van hierboven dan als je gewoon thuis bent?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je met de auto ergens naar toe gaat om te zuipen weet je vantevoren dat dit fout is. Jouw keuze.
Als jij iemand ziet die stomdronken is en jij maakt daar bewust misbruik van om die persoon te verkrachten/beroven, ben jij degene die fout bezig is.
En dan kan jij wel de gehele verantwoordelijkheid bij de zatlap leggen, feit is dat jij hier bewust misbruik van maakt.
quote:Op woensdag 30 april 2025 07:12 schreef SuperNeger het volgende:
Situatie is als volgt: Een paar jaar geleden was ik met mijn toenmalige date/vriendin bij mij thuis aan het drinken. Ze bleef slapen en ik zou haar de volgende dag weer thuis brengen. Tot mevrouw opeens heel graag KFC wilde. Ik had genoeg eten in huis want plan mijn drinksessies altijd van ter voren. Maar nee dit was niet goed genoeg en ze moest KFC hebben. "Ah toe alsjeblieft alsjeblieft". En door mijn alcoholgebruik had was ik wat losser en makkelijker en had ik dus met een paar biertjes op wat KFC gehaald voor ons tweeën.
Wie is er hier dan schuldig? Volgens mij ik gewoon. Want ik drink teveel en maak de beslissing om in de auto te stappen.
Maar volgens deze vrouwenlogica zou dus de vrouw verantwoordelijk moeten zijn, want zij had moeten weten dat ik door mijn alcoholgebruik geen nee kon zeggen.
Dat is dus een beetje mijn punt.
Dubbele standaarden.
Dit heeft niks met vrouwen- of mannenlogica te maken. Logica is logica.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar mijn voorbeeld van hierboven dan als je gewoon thuis bent?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |