Boeeeeehhhh jij Jetske hater. (Maar die was al tijdje weg)quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne crossover. Victor Brand is onovertroffen als aangever.
Ik stel enkel onovertroffen dan kan een ander evengoed ook goed zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Boeeeeehhhh jij Jetske hater. (Maar die was al tijdje weg)
Die zal binnenkort stoppen want ze waren al tijdje bezig mr.Beuvink naar binnen te schuiven.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
De beste man is 75 ofzo. Hij zal wel aan het afbouwen zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
Hij heeft net bijgetekend voor een jaar....quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:26 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Die zal binnenkort stoppen want ze waren al tijdje bezig mr.Beuvink naar binnen te schuiven.
Dat is geen wet maar een uitspraak van de Hoge raad.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef JJ76 het volgende:
Wat een kutwet. Nieuwe buur kan dus eisen dat heg weg moet en je moet meebetalen aan nieuwe ongewenste schutting.
69 zei hij ergensquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De beste man is 75 ofzo. Hij zal wel aan het afbouwen zijn.
Idd. Dat was het.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij wel tegen van hem. Hij was gewoon doodziek van de uitspraak
Die “nette jongen” had een lekker gebitje hoor. Zijn moeder zag er ook uit als de netheid zelve. Wat een paupervolk, dat huis ookquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:55 schreef leolinedance het volgende:
Wat een bitch die zeug. Haar benen zijn 3x zo dik als van haar vent![]()
Wat moet die normale nette jongen ook met haar![]()
Dat is een ander programma.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |