abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 11:35:58 #226
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220789349
quote:
13s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:54 schreef golfer het volgende:
Je CapsLock staat aan.
Ocherm.
Ik ga naar huis.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 11:37:16 #227
388664 crew  Dotteke
pi_220789371
Vond deze rijdende rechter niet veel aan. Dat met MR Visser bij de mensen thuis was nog wel leuk om te zien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220789529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Vond deze rijdende rechter niet veel aan. Dat met MR Visser bij de mensen thuis was nog wel leuk om te zien
Dit is het orginele format zoals het 30 jaar is uitgezonden......
speak only if it improves the silence.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 11:49:17 #229
388664 crew  Dotteke
pi_220789555
quote:
3s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dit is het orginele format zoals het 30 jaar is uitgezonden......
Ja daar keek ik ook nooit naar.
Dan is het einde tijdperk voor mij van de rijdende rechter als dit het gaat worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220789979
Ik irriteer me aan de kijk app. Ik stream altijd alles naar de chromecast.
Als de reclame is afgelopen dan gaat de uitzending niet verder.

Ik moet dan de stream stoppen en opnieuw 2x reclameblokken kijken op mijn telefoon en dan kan ik verder streamen op de chromecast
pi_220800582
Berichtje van de koffiemeneer


https://www.facebook.com/share/p/18RBC6Dfyf/
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:23:38 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220801012
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:29 schreef JJ76 het volgende:
Berichtje van de koffiemeneer

https://www.facebook.com/share/p/18RBC6Dfyf/
Natrappen is nou ook weer niet zo netjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:27:19 #233
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220804360
Begrijpelijke uitspraak. Met dat apparaat was niks mis en een zakelijke overeenkomst kun je niet zomaar ontbinden.

Verder snap ik niet dat je als kleine kapperszaak een koffieapparaat moet leasen. Weggegooid geld lijkt me.
pi_220804574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Begrijpelijke uitspraak. Met dat apparaat was niks mis en een zakelijke overeenkomst kun je niet zomaar ontbinden.

Verder snap ik niet dat je als kleine kapperszaak een koffieapparaat moet leasen. Weggegooid geld lijkt me.
Dat is veel goedkoper dan aanschaffen plus onderhoud. En dan ook nog koffie tegoed.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:34:18 #235
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220806307
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja daar keek ik ook nooit naar.
Dan is het einde tijdperk voor mij van de rijdende rechter als dit het gaat worden.
Het tijdperk van letterlijk één aflevering gezien hebben?
Ik ga naar huis.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 08:35:56 #236
388664 crew  Dotteke
pi_220806316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:34 schreef nietzman het volgende:

[..]
Het tijdperk van letterlijk één aflevering gezien hebben?
Ja, iets spreekt je aan of iets spreekt je niet aan.
IK vind deze opzet niets aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220845682
Vanavond laatste aflevering.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:56:52 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220846212
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:30 schreef TjjWester het volgende:
Vanavond laatste aflevering.
Voorlopig laatste.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:48:05 #239
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220849975
Lekker ouderwets bekvechten over coniferen. :Y)
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:32:55 #240
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850374
Wat een bouwval bij de buren
pi_220850399
Tokkies
pi_220850410
Wat een bouwval.verschrikkelijk
pi_220850417
Haha _O-
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:39:58 #244
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850423
Wat een kenau.
pi_220850435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:38 schreef Isane het volgende:
Wat een bouwval.verschrikkelijk
Dit gaat nog jaren gedoe en overlast opleveren voor de buurman.
Eeuwige verbouwing voor ze ooit aan tuin toekomen.
pi_220850447
Nee zij is sociaal 8)7
pi_220850448
Verschrikkelijk wijf zegt, de tering
pi_220850456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:41 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Dit gaat nog jaren gedoe en overlast opleveren voor de buurman.
Eeuwige verbouwing voor ze ooit aan tuin toekomen.
Inderdaad ja
pi_220850459
Beste rit heeft de crew gehad. 10 meter verder en je staat in duitsland :P
pi_220850516
Slapeloze nachten om een conifeer 🤨 boomers..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')