Over het algemeen is er de hele dag door wel iemand die dienst heeft. Zijn zat mensen die niet zelfstandig naar bed kunnen oid. Dus het is niet alsof je iemand uit bed belt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mij zo bezwaard voelen zo laat nog
i know..quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over het algemeen is er de hele dag door wel iemand die dienst heeft. Zijn zat mensen die niet zelfstandig naar bed kunnen oid. Dus het is niet alsof je iemand uit bed belt.
etto deze dig jij ook welquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
kruidige vleugeltjes
RAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWR
das toch anders voor mn gevoelquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voel je je ook bezwaard als je 's avonds in een bus stapt?
Ja en nu zit het fucking strak en klopt mijn hele vinger.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze zijn nog langs gekomen op dit tijdstip
ja wees gerust het komt goedquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en nu zit het fucking strak en klopt mijn hele vinger.
lijkt op zo,n kitsch turks schilderijtequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit er anders best aantrekkelijk uit zien
[ afbeelding ]
heb je geen pijnstillers of slaappilletje?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Ama het volgende:
Poeh is dit niet wegtrekt dan wordt het sowieso niet slapen vannacht.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Ama het volgende:
Poeh is dit niet wegtrekt dan wordt het sowieso niet slapen vannacht.
Ja dat is ergens wel jammer. En zelfs als je nog stukjes echte en mooie natuur op de wereld hebt, dan worden die tegenwoordig drukbezocht door toeristen. Niks is meer een geheim paradijs door tiktok en consorten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:22 schreef Karzai het volgende:
wel mooie natuur dat wij niet meer kennen in nederland is elke vierkante centimeter in kaart gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |