Autootje huren danquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook zo'n plek waar je met een bus niet kunt komen. Daar zijn er wel meer van. En het is overal even prachtig hoor, maar waarschijnlijk gaat het regenen en koud zijn en dan is dat uitzicht leuk voor 10 minuten maar als de bus terug pas over drie uur gaat is de lol er snel vanaf bij mij.
Kip??quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef mschol het volgende:
over eten gesproken: dat moet ik uit de oven plukken
Oh nee. Niemand weet dat mijn echte naam Zwabber is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of de Fae?
Al kun je maar beter voorzichtig zijn met Faefolk
Nooit eten van ze aannemen of je echte naam geven
Dus heel de KSC is gedoemd
Voornaam De.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee. Niemand weet dat mijn echte naam Zwabber is.
Bij de Pathe Amsterdam Arena weten ze dat wel hoorquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet dat jij stiekem Zwabber heetquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
kiespijn klinkt altijd vreselijk..
tot nu toe geen last van gehad.. ergste die ik had was denk ikOp latere leeftijd besneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mn andere kwaal creeert hoofdpijn die erger en erger wordt maar die is eigenlijk best te behappenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
De Zwab ookquote:
Weet nog wel dat dit bij mij ook op tafel lag als optie. Uiteindelijk niet nodig geweest gelukkig.quote:
ja is het ook best wel maar goed, uiteindelijk is het maar ~2 weken echt klotequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog wel dat dit bij mij ook op tafel lag als optie. Uiteindelijk niet nodig geweest gelukkig.
Klonk namelijk zwaar naadje.
Geboektquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://guidetofaroeislan(...)-faroe-islands-tour/
Okee dan kost het maar 200+ dollar. De dollar gaat toch lekker omlaag. Maar dit komt langs al die plekken waar je met een normale bus dus niet komt
Zo, probleem weer opgelost, hebben we weer een blije flesquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geboekt![]()
ZO fijn dat je zulke beslissingen gewoon split second kunt nemen als single
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geboekt![]()
ZO fijn dat je zulke beslissingen gewoon split second kunt nemen als single
Essssssssssssssssssssssssssssssie, essssssssssssssssssssssssssssssssssssiequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
Heb je geen autootje in je Britney pack?
En zo is hetquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, probleem weer opgelost, hebben we weer een blije fles
Ettoooooquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Essssssssssssssssssssssssssssssie, essssssssssssssssssssssssssssssssssssie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |