Valt wel mee. Denk alleen niet dat al die streamingsdiensten veel goeds doen.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom juist, die kinderen van tegenwoordig worden gelijk geconfronteerd met keuzestress
Ik met Vrouwtje Theelepel.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voelde veel gelijkenis met Johnny Bravo
Keek ik ook naarquote:Op woensdag 30 april 2025 07:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik keek stiekem best graag mee naar de troetelbeertjes
Ze moeten nu heel de tijd kiezen wat ze gaan kijken, en dan kiezen ze waarschijnlijk steeds hetzelfde. Vroeger had je maar te doen met wat er op tv was, dan zag je ook nog dingen die je zelf niet zou hebben uitgekozenquote:Op woensdag 30 april 2025 07:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee. Denk alleen niet dat al die streamingsdiensten veel goeds doen.
Wat had je vroeger, kindernet? Cartoon network en zapp (voorloper daarvan ben ik naam even van kwijt?)quote:Op woensdag 30 april 2025 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moeten nu heel de tijd kiezen wat ze gaan kijken, en dan kiezen ze waarschijnlijk steeds hetzelfde. Vroeger had je maar te doen met wat er op tv was, dan zag je ook nog dingen die je zelf niet zou hebben uitgekozen
Daar die rechtse zeker...quote:Op woensdag 30 april 2025 07:49 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Hallo vriend Etto, wij kijken al uit naar het FOK!topic over dit onderwerp
Fairly Odd Parentsquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Op woensdag 30 april 2025 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Powerpuff Girlsquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 08:06 schreef Haags het volgende:
Tegenwoordig kan je bij pathé bioscoop een "film" kijken en dan tonen ze zogenaamd de nieuwste afleveringen van paw patrol enzo
Die staan natuurlijk gewoon op netflix ofzo maar hey betaal lekker de volle mep om het in de bios te kunnen zien![]()
Kijk uit malloot! Een kokosnoot!quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
@:ettovanbelgie : ik op het strand
Alsof kinderen naar het scherm kijken in de biosquote:Op woensdag 30 april 2025 08:06 schreef Haags het volgende:
Tegenwoordig kan je bij pathé bioscoop een "film" kijken en dan tonen ze zogenaamd de nieuwste afleveringen van paw patrol enzo
Die staan natuurlijk gewoon op netflix ofzo maar hey betaal lekker de volle mep om het in de bios te kunnen zien![]()
Ja je moet maar niet teveel nadenken over wat de bedenkers van al die series op hadden toen ze het maaktenquote:Op woensdag 30 april 2025 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mama had a chicken, mama had a cow
Dad was proud, he didn't care how
Ja, Ren en Stimpy is ook redelijk verontrustend vaak.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet maar niet teveel nadenken over wat de bedenkers van al die series op hadden toen ze het maakten
Zijn wel de geweldigste seriesquote:Op woensdag 30 april 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet maar niet teveel nadenken over wat de bedenkers van al die series op hadden toen ze het maakten
Ok boomerquote:Op woensdag 30 april 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof kinderen naar het scherm kijken in de bios
Ik sta links.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
@:ettovanbelgie : ik op het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |