Dat is niet relevant voor onze dodenherdenkingquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:38 schreef Cupfighter het volgende:
Een Israelpijper zijn en niet zien hoeveel doden die veroorzaakt hebben
Alle doden mogen toch herdacht worden toch, Palestijnen en Israëlische slachtoffers ookquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is niet relevant voor onze dodenherdenking
We herdenken nederlanders en mensen die ons bevrijd hebben, geen nazi's en ook geen woestijnbakbewoners.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alle doden mogen toch herdacht worden toch, Palestijnen en Israëlische slachtoffers ook
Slachtoffers van alle oorlogen, we staan ook stil bij de Duitse slachtoffers tijdens de tweede wereldoorlog, het is dodenherdenking
Je hebt gelijk ik heb het nagezochtquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We herdenken nederlanders en mensen die ons bevrijd hebben, geen nazi's en ook geen woestijnbakbewoners.
Basta
Wmb zijn er 364 dagen over om palestijnen te herdenken!quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik heb het nagezocht
https://www.rijksoverheid(...)tionale-herdenkingen
Mee eens en ook andere doden van diverse oorlogenquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wmb zijn er 364 dagen over om palestijnen te herdenken!
Je steunt natuurlijk de Al-Aqsa-storm terreuraanslagen, maar Palestina heeft niks te maken met de Dodenherdenking waarop Nederlandse mensen worden herdacht. Het is moreel erg verwerpelijk om niet mee te doen aan de Dodenherdenking vanwege een politieke mening.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:38 schreef Cupfighter het volgende:
Een Israelpijper zijn en niet zien hoeveel doden die veroorzaakt hebben
Dat moeten die mensen zelf weten, zo lang ze de boel niet verstoren , als ze dat wel doen zou ik dat zeker afkeurenquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je steunt natuurlijk de Al-Aqsa-storm terreuraanslagen, maar Palestina heeft niks te maken met de Dodenherdenking waarop Nederlandse mensen worden herdacht. Het is moreel erg verwerpelijk om niet mee te doen aan de Dodenherdenking vanwege een politieke mening.
7 oktober 2023 ben je zeker vergeten?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:13 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Jij hebt de vlag van een apartheidsstaat die zonder enige schaamte bezig is met talloze mensenrechtenschendingen, oorlogsmisdaden en genocide als profielpic. Das ook niet echt respectvol he?
"jullie" maken daar al meer dan 3000 jaar ruzie. Ik denk dat jullie dat allemaal vergeten zijn. Hoe nutteloos dit allemaal isquote:Op woensdag 30 april 2025 11:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
7 oktober 2023 ben je zeker vergeten?
Ja dit conflict is ook echt op 7 oktober begonnenquote:Op woensdag 30 april 2025 11:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
7 oktober 2023 ben je zeker vergeten?
Het conflict tussen Rusland en Oekraïne was ook begonnen voor 24 februari 2022, maar jullie zijn toch allemaal anti-Rusland.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dit conflict is ook echt op 7 oktober begonnen
Wat heeft dit er nu weer mee te maken, dit is een conflict waar 2 partijen al zo lang bezig zijn en waar aan beide kanten zoveel geweld is veroorzaakt waar 7 oktober er een van is,quote:Op woensdag 30 april 2025 11:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het conflict tussen Rusland en Oekraïne was ook begonnen voor 24 februari 2022, maar jullie zijn toch allemaal anti-Rusland.
Toch demoniseer je volop Israël.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nu weer mee te maken, dit is een conflict waar 2 partijen al zo lang bezig zijn en waar aan beide kanten zoveel geweld is veroorzaakt waar 7 oktober er een van is,
Ik ben het niet eens met hun beleid dat klopt, dat noem ik niet gelijk demoniserenquote:Op woensdag 30 april 2025 11:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Toch demoniseer je volop Israël.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |