En dan maar hopen dat ze het dan idd vandaag bezorgenquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
Thuis zorgt net al aan de telefoon maar PostNL bezorgd pas vanaf 15:15 mijn wondspullen.
Bij een Amerikaans bedrijf had ik hun definitie van kleine zakjes vergeleken met de normale zakken hier.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ze nu aan het boycotten omdat Amerikaans bedrijf.
De chips maken ze in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ze gemaakt worden, maar om waar de winst naartoe gaatquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De chips maken ze in Nederland hoor.
Nobel streven, maar sterkte.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ze gemaakt worden, maar om waar de winst naartoe gaat
Heb je een aftelkalender?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ze gemaakt worden, maar om waar de winst naartoe gaat
Welk Amerikaans bedrijf?quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem aan Pepsico.quote:
Met zo'n boycot tref je niet Trump of Bezos of weet ik veel wie allemaal, maar de mensen in de fabrieken en de winkels en de kantoren.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat er ook tig banen elders mee gemoeid zijn, tsja.
Het is makkelijker om het zwart-wit te zien.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n boycot tref je niet Trump of Bezos of weet ik veel wie allemaal, maar de mensen in de fabrieken en de winkels en de kantoren.
Maar fuck hen.
Croky dan maar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ik sowieso al niet.
Called it.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lay's. Zeg maar 80% van het chipsschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |