abonnement Unibet Coolblue
pi_573826
Ja ja het eindconcept van het programma is door SBS6 vrijgegeven. En wat blijkt.

''We'' gaan met 4 man de finale in (op 31 dec), waarna een voor een de nummers 4,3,2,1, bekent worden gemaakt.

Wanneer Zoë er maandag wordt uitgestemd (en die kans is héél groot) dan mag ze het geld doorgeven aan een ander (wordt Bart).
Maar diegene moet dan wel tot de laatste 3 overblijven om recht op die poen te hebben.

Dit geldt óók voor Koen die op 18 dec. de populairste werd.

Dus kogelen ze Bart er als eerste uit op 31 december, dan kan Zoë fluiten naar haar 50.000 pieken.

Ik krijg nu al medelijden

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_573987
Ik hoop dat je zilveren bol je het juiste heeft laten zien R@b
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 december 2000 @ 11:39:45 #3
862 Arcee
Look closer
pi_574769
quote:
Op 22 december 2000 01:36 schreef R@b het volgende:
Wanneer Zoë er maandag wordt uitgestemd (en die kans is héél groot)
Inderdaad! Ik zat net naar voorspel.nu te kijken. Had ik niet verwacht. Waarom nou niet die saaie Bart? Naja, als Koen iig maar wint. Ik verheug me nu al op zijn reactie daarop.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 december 2000 @ 11:48:07 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_574801
Koen verdient het om te winnen. Of het nu een klootzak is of niet, hij heeft mij wel met enige regelmaat naar de bus doen kijken.
  vrijdag 22 december 2000 @ 12:02:11 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_574868
quote:
Op 22 december 2000 11:48 schreef SunChaser het volgende:
Koen verdient het om te winnen. Of het nu een klootzak is of niet, hij heeft mij wel met enige regelmaat naar de bus doen kijken.
Zo is het maar net! Hij is de enige die boven de grauwe middelmaat uitstijgt. Hij heeft zich, hoe gek het ook klinkt, kwetsbaar opgesteld, door al zijn acties. Dit had hem namelijk ook al eerder de kop kunnen kosten.
Originaliteit is iets wat je Zoe (pffft) niet kunt toeschrijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')