Ik moet ook nog een nieuwe CV hebben, daarom een vlizotrapquote:Op maandag 28 april 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat wel zo handig voor op je CV?
Zekers, want komt precies overeen met de verwachtingen van het bedrijfslevenquote:Op maandag 28 april 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat wel zo handig voor op je CV?
And when I awoke I was alonequote:Op maandag 28 april 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het eerste huis dat ik weer eens tegen kom met een hippe verticale lattenwand zet ik in de fik.
plintentrap kan ookquote:Op maandag 28 april 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een nieuwe CV hebben, daarom een vlizotrap
overpromise, underdeliverquote:Op maandag 28 april 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers, want komt precies overeen met de verwachtingen van het bedrijfsleven
Ik heb een keer een huis bezichtigd waar de muren in de gang en op de trap waren bekleed met hoogpolig tapijtquote:Op maandag 28 april 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het eerste huis dat ik weer eens tegen kom met een hippe verticale lattenwand zet ik in de fik.
Daarmee wordt de zolder niet begaanbaarquote:
Mijn oma en opa hadden laagpolig tapijt. Was vet handig al prikbordquote:Op maandag 28 april 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een keer een huis bezichtigd waar de muren in de gang en op de trap waren bekleed met hoogpolig tapijt
Oh ja mooi is dat.quote:Op maandag 28 april 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
DPD was ook lachen vandaag.
Mail om 1215: wij komen langs tussen 1216 en en 1316.
En je zit er nog steeds op te wachten zeker?quote:Op maandag 28 april 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
DPD was ook lachen vandaag.
Mail om 1215: wij komen langs tussen 1216 en en 1316.
Bij zoiets kan ik me een lange bezorgtijd wel voorstellenquote:
Nee opgehaald bij pakketpunt 200 meter van mijn huisquote:Op maandag 28 april 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je zit er nog steeds op te wachten zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 28 april 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 17:30 was bij het pakketpunt om iets te versturen. Toen was mijn pakketje nog onderweg. Ik kijk om 18:09 in de app. Je kunt je pakket nu ophalen. (Pakketpunt sluit om 18 uur)
omdat het kanquote:Op maandag 28 april 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hoezo is het opeens alweer 23 uur.
Wat heppie besteld?quote:Op maandag 28 april 2025 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Mijn 9e Le Creuset pannetje komt morgen ook binnen zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Voor de mensen die om elf uur willen slapenquote:Op maandag 28 april 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hoezo is het opeens alweer 23 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |