SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja geen idee. Ik had in het Parijs-topic hier om ideetjes gevraagd voor goede arrondissementen en kreeg ik als tip 'ja bij de Notre-Dame en het Louvre'.quote:Op maandag 28 april 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is parijs nog wel leuk? had begrepen dat het flink achteruit is gegaan?
maar ze zeggen niets over de criminaliteit ofzo?quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik had in het Parijs-topic hier om ideetjes gevraagd voor goede arrondissementen en kreeg ik als tip 'ja bij de Notre-Dame en het Louvre'.
Als mensen mij vragen naar tips voor Londen stel ik ook altijd een kamer in Buckingham Palace voor.
In principe het is een antwoord op m'n vraag, maar duh.
Nee, dus ik durf niet te boekenquote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ze zeggen niets over de criminaliteit ofzo?
Jij ook, met die waardeloze wegen in Belgiëquote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent in Memphis geweest, jij overleeft alles
quote:Op maandag 28 april 2025 12:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij ook, met die waardeloze wegen in België
Maar toen was ik niet alleenquote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent in Memphis geweest, jij overleeft alles
Ik wil ook naar Beale Streetquote:Op maandag 28 april 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar toen was ik niet alleenEn Beale Street wemelde van de politie
Wel een goed ideequote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wat vloggers in parijs zoeken? kijken wat die zeggen
Heb nu ook het idee dat londen erg onveilig is met al die phonesnatchers maar misschien valt dat wel reuze meequote:
Als het echt niet goed is dan bellen ze altijd eerderquote:Op maandag 28 april 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Fijn krijg het pas zeven mei te horen wat er te zien is op de foto. Deze onzekerheid maakt me echt gek.
Ik heb me daar nooit onveilig gevoeld maar ik ga nu wel voorzichtiger zijn met m'n telefoonquote:Op maandag 28 april 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nu ook het idee dat londen erg onveilig is met al die phonesnatchers maar misschien valt dat wel reuze mee
Sterktequote:Op maandag 28 april 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Fijn krijg het pas zeven mei te horen wat er te zien is op de foto. Deze onzekerheid maakt me echt gek.
Telefooncase kopen met zo'n touwtje eraan voor aan je pols?quote:Op maandag 28 april 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me daar nooit onveilig gevoeld maar ik ga nu wel voorzichtiger zijn met m'n telefoonIk gebruik daar ook nog de papieren metroboekjes ipv dat ik steeds op m'n telefoon kijk welke metro ik moet hebben. Alleen google maps heb ik nog wel nodig
He's not wrong.quote:Op maandag 28 april 2025 12:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij ook, met die waardeloze wegen in België
quote:Op maandag 28 april 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefooncase kopen met zo'n touwtje eraan voor aan je pols?
Zat ik ook naar te kijken maar weet niet of dat een beetje handig werkt.quote:Op maandag 28 april 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefooncase kopen met zo'n touwtje eraan voor aan je pols?
MY EYES.quote:Op maandag 28 april 2025 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan ook een optie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |