Ja!quote:Op maandag 28 april 2025 07:05 schreef herverwijderd het volgende:
En dan een tatoeage van een koe met welk stuk vlees waar zit en een tshirt met een spreuk a la 'Als je vriend geen baard heeft is het je vriendin'.
Dat soort mannen?
Het zijn soja jongensquote:
Sorry kale het was niet mijn intentie om af te geven op mannen die buiten hun eigen toedoen haaruitval hebben.quote:Op maandag 28 april 2025 08:36 schreef SpecialK het volgende:
verwarde klacht dit.
je bent aan het dumpen op mannen die buiten hun schuld om kaal aan het worden zijn?
is dat een nieuwe fobie?
je probeert de klacht vervolgens nog wat redelijker te maken door zogenaamd typische gedragingen toe te voegen maar het klinkt meer alsof je gewoon wil haten op kalende mannen
Ho es, bier én (zwarte) koffie.quote:Op maandag 28 april 2025 07:42 schreef heywoodu het volgende:
En natuurlijk hard verkondigen dat ze alleen bier drinken (of beter, 'zuipen'), want de rest is voor vrouwen.
Vooral die baard... whehehe.quote:Op maandag 28 april 2025 07:02 schreef SuperNeger het volgende:
Je kent ze wel, van die kalende mannen die we moeten laten zien hoe 'mannelijk' ze zijn.
Vaak dragen de jeans en dan zo'n houthakkersvest en zijn ze kaal of hebben ze grote inhammen maar ter compensatie laten ze dan zo'n lange baard staanEn ze zijn ook heel modern en mannelijk en ze koken gewoon en zijn heel lief maar ook heel hard en streng want ze dragen een houthakkersvest
Dit soort mensen echt
Mannelijke mannen die koken en lief zijn... iets met ossenhaas en hazen...quote:Op maandag 28 april 2025 07:02 schreef SuperNeger het volgende:
Je kent ze wel, van die kalende mannen die we moeten laten zien hoe 'mannelijk' ze zijn.
Vaak dragen de jeans en dan zo'n houthakkersvest en zijn ze kaal of hebben ze grote inhammen maar ter compensatie laten ze dan zo'n lange baard staanEn ze zijn ook heel modern en mannelijk en ze koken gewoon en zijn heel lief maar ook heel hard en streng want ze dragen een houthakkersvest
Dit soort mensen echt
Waarschijnlijk worstelt hij zelf met dit probleem...quote:Op maandag 28 april 2025 08:36 schreef SpecialK het volgende:
verwarde klacht dit.
je bent aan het dumpen op mannen die buiten hun schuld om kaal aan het worden zijn?
is dat een nieuwe fobie?
je probeert de klacht vervolgens nog wat redelijker te maken door zogenaamd typische gedragingen toe te voegen maar het klinkt meer alsof je gewoon wil haten op kalende mannen
Niks mis mee, ik ben er zelf een.quote:Op maandag 28 april 2025 07:02 schreef SuperNeger het volgende:
Dit soort mensen echt
Ik ben niet kalend maar.. leuk om te zien dat je er inderdaad zo angstvallig naar op zoek bent. Valt binnen het psychologisch profiel van iemand die met een fobie aan het worstelen is.quote:Op maandag 28 april 2025 08:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sorry kale het was niet mijn intentie om af te geven op mannen die buiten hun eigen toedoen haaruitval hebben.
Je kan zeker ook heel goed biefstuk bakken of niet dan wat is je receptquote:Op maandag 28 april 2025 09:39 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik ben er zelf een.
Vissen neuken in water, dat ga je toch niet drinken?quote:Op maandag 28 april 2025 09:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ho es, bier én (zwarte) koffie.
Water is voor de vissen
Elkaar koffie aangeven waar "in gespuugd is" haha dat is in ieder geval beter dan gepist!quote:Op maandag 28 april 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Vissen neuken in water, dat ga je toch niet drinken?
Biefstuk eet ik niet, dus kan ik ook niet maken.quote:Op maandag 28 april 2025 19:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je kan zeker ook heel goed biefstuk bakken of niet dan wat is je recept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |