Nee manquote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
Pikant onderwerp, moet Ajax op de rechtsbuiten positie niet gaan voor Bakayokokokoko, het gevallen toptalent van PSV?
Weinig pikants aan. Gewoon nee.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
Pikant onderwerp, moet Ajax op de rechtsbuiten positie niet gaan voor Bakayokokokoko, het gevallen toptalent van PSV?
Nee, maar waarom zouden zij hem aan Ajax verkopen?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
Ja, goed idee!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huntelaar had één wedstrijd in het eerste daar. Ooijer en Rommedahl zijn best nuttig geweest voor transfervrije spelers.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we aub ver wegblijven van psv troep, gaat nooit goed. Dikke mo, isi, bergwijn, dommedahl
Enige uitzondering die ik kan bedenken is huntelaar maar die speelde ook alleen in de jeugd volgens mij.
Rommedahl deed het toch wel aardig of nietquote:Op woensdag 30 april 2025 20:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we aub ver wegblijven van psv troep, gaat nooit goed. Dikke mo, isi, bergwijn, dommedahl
Enige uitzondering die ik kan bedenken is huntelaar maar die speelde ook alleen in de jeugd volgens mij.
Deed het aardig, maar voor mij persoonlijk vooral omdat de verwachtingen ook erg laag waren.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Rommedahl deed het toch wel aardig of niet
Gewoon international.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Rommedahl deed het toch wel aardig of niet
Tsja er was financiele nood.. begreep het wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt8ad01fd10733c955
Doelman van het jaar in Frankrijk, maar gelukkig hebben jullie opa Pasveer behoudenWat een kapitaalvernietiging.
Dat zou ik zeker doen! Voor een miljoen of 25. Vandaag besteld morgen in huisquote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef William_Papadin het volgende:
Er zijn sowieso weinig issues, maar er was natuurlijk welgeteld 0,0 reden om Pasveer nota bene als enige doelman van dat gilde te behouden. Die Rulli (en die Duitser trouwens ook) waren echt niet minder en hadden nog wat transferwaarde.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja er was financiele nood.. begreep het wel.
Kan niet zeggen dat de keepers het issue zijn bij Ajax momenteel.
En werden daarom verkocht. Het is allemaal niet heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig issues, maar er was natuurlijk welgeteld 0,0 reden om Pasveer nota bene als enige doelman van dat gilde te behouden. Die Rulli (en die Duitser trouwens ook) waren echt niet minder en hadden nog wat transferwaarde.
Dat is wel kort door de bocht. Hato heeft ook transferwaarde maar die mocht ook blijven toch? Al je keepers wegdoen omdat ze transferwaarde hebben is niet logisch. En iedereen met ogen kon ook zien dat Pasveer niet uitgesproken beter was dan zowel Rulli als Ramaj dus ook dat is niet logisch.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En werden daarom verkocht. Het is allemaal niet heel ingewikkeld.
Ja laten we die keeperssituatie vergelijken met het grootste talent dat je hebtquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht. Hato heeft ook transferwaarde maar die mocht ook blijven toch? Al je keepers wegdoen omdat ze transferwaarde hebben is niet logisch. En iedereen met ogen kon ook zien dat Pasveer niet uitgesproken beter was dan zowel Rulli als Ramaj dus ook dat is niet logisch.
Dat je na dit seizoen als PSV'er nog over kapitaalvernietiging durft te praten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef Solispolar het volgende:
Doelman van het jaar in Frankrijk, maar gelukkig hebben jullie opa Pasveer behoudenWat een kapitaalvernietiging.
Ik snapte eerlijk gezegd ook niet waarom hij weg moest, prima keeper.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:53 schreef Solispolar het volgende:
4 miljoen per jaar, tja dan komt er een gelegenheid die je paktquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik snapte eerlijk gezegd ook niet waarom hij weg moest, prima keeper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |