Meeste brood is wel vega jaquote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef Apotheose het volgende:
Is dit een vega burger? Moet zo zijn. Elke vega iemand geilt op dit soort "voedsel '.
Het is brood, helder licht.quote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef Apotheose het volgende:
Is dit een vega burger? Moet zo zijn. Elke vega iemand geilt op dit soort "voedsel '.
vega broodjesquote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef Apotheose het volgende:
Wtfquote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die dit soort dingen kopen zijn mokerdom
Net als zoiets
[ afbeelding ]
2,50 euro voor 5 schijfjes komkommerquote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Net als zoiets
[ afbeelding ]
25 euro de kilo, tjaka! maAr hEt iS zO haNdiG dAt dE diP Er aL biJ ZiT!!!1!11quote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Net als zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Net als zoiets
[ afbeelding ]
Misbruik maken van mensen op treinstations! Gezonde keuzes zijn zeer beperkt, dus je hebt enorm veel van dit soort onzinproducten voor een veel te hoge prijsquote:
25 EURO per kilo?! Wat voor dip is dat? Gemixed met coke of wat?quote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Net als zoiets
[ afbeelding ]
Het is prijzig door die partydip en die is niet vegan, dommiequote:Op zondag 27 april 2025 13:38 schreef YoopY het volgende:
[..]
25 EURO per kilo?! Wat voor dip is dat? Gemixed met coke of wat?![]()
![]()
![]()
![]()
Ps. Note to self: wat een fantastisch verdien model, al die sneue veganisten. Tijd om verder uit te persen.
quote:Op zondag 27 april 2025 13:31 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik kan geen eten meer betalen met mijn wajong
Stop nou toch eens met die klote AH. Pak een Vomar, Aldi of van mijn part een Dirk.quote:
O, nog beter. Maar wat voor sukkels kopen zoiets? Nevermind niet belangrijk. Wat een FANTASTISCH verdienmodel. Grijp je kans voordat er Kamervragen komen.quote:Op zondag 27 april 2025 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het is prijzig door die partydip en die is niet vegan, dommie
Vomar heb je niet in de stad. Aldi en Dirk zijn te duur.quote:Op zondag 27 april 2025 13:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Stop nou toch eens met die klote AH. Pak een Vomar, Aldi of van mijn part een Dirk.
Ah is een kutwinkelquote:Op zondag 27 april 2025 13:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Stop nou toch eens met die klote AH. Pak een Vomar, Aldi of van mijn part een Dirk.
AH is chill. Praktisch gratis 10% korting op alle vegan en biologische spullen met AH premiumquote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ah is een kutwinkel
Alleen Jeroens kopen daar
Nettorama goden, 10% korting als je van twee A-merken hetzelfde product koopt. Geen premium of bonuskaart nodig.quote:Op zondag 27 april 2025 13:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AH is chill. Praktisch gratis 10% korting op alle vegan en biologische spullen met AH premium
Zelfs bonen in blik en pindakaas vallen onder het vegan assortimentAls andere supermartkten de vegan spullen goedkoper maken, dan ga ik daarnaartoe.
Nettorama heb je hier nergens.quote:Op zondag 27 april 2025 13:59 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Nettorama goden, 10% korting als je van twee A-merken hetzelfde product koopt. Geen premium of bonuskaart nodig.
AH is achterlijk duur, ik haar de AH en alles waar het voor staat. De hegemonie van de AH moet heel gauw ophouden.
Vomar heb je juist in de stad en zowel Aldi als Dirk zijn goedkoper dan de AH.quote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vomar heb je niet in de stad. Aldi en Dirk zijn te duur.
De winkel van de duivel.quote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ah is een kutwinkel
Alleen Jeroens kopen daar
Onzin.quote:Op zondag 27 april 2025 14:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vomar heb je juist in de stad en zowel Aldi als Dirk zijn goedkoper dan de AH.
https://www.dirk.nl/boods(...)ja%20ongezoet/101062quote:Op zondag 27 april 2025 14:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin.
Goedkoopste normale sojamelk bij de 2 winkels:
Dirk: 1,92 euro
AH: 71 cent
Dat is de light versie (ongezoet), niet de normale. Normale sojamelk hebben ze alleen als A-merk bij de Dirk.quote:Op zondag 27 april 2025 14:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
https://www.dirk.nl/boods(...)ja%20ongezoet/101062
0,88 euro niet 1,92
En hoewel ik zelf ook nog best vaak bij de AH kom, is de Dirk in de meeste gevallen toch echt stukken goedkoper.
Nou ja, het assortiment is idd groter bij de AH, dus als het daar om gaat... En ja, met premium krijg je standaard korting, maar dat kost ook wel iets.quote:Op zondag 27 april 2025 14:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is de light versie (ongezoet), niet de normale. Normale sojamelk hebben ze alleen als A-merk bij de Dirk.
En qua huismerk scheelt de AH en Dirk weinig. i.c.m. met Albert Heijn Premium korting, kom je vaak nog goedkoper uit. Bijvoorbeeld 10% korting op alle AH merk bonen
Mwuah, bonen zijn bijvoorbeeld wel goedkoper met de premium korting vaak.quote:Op zondag 27 april 2025 14:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, het assortiment is idd groter bij de AH, dus als het daar om gaat... En ja, met premium krijg je standaard korting, maar dat kost ook wel iets.
En ik kom zowel veel bij de AH als de Dirk en feit is dat als het om dezelfde producten gaat, de Dirk toch echt veel goedkoper is.
Oh, is dat dikgedrukt zo? Dat wist ik niet. Dat is wel top dan ja.quote:Op zondag 27 april 2025 14:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah, bonen zijn bijvoorbeeld wel goedkoper met de premium korting vaak.
En veel producten zijn goedkoper bij de Dirk, maar dan hebben ze alleen A-merk i.p.v. huismerk waardoor die spullen bij de AH weer goedkoper worden.
Premium kost in principe niks. Je haalt er voordeel uit en als je niet genoeg voordeel hebt gehaald uit je premium abbo, dan krijg je het verschil gewoon terug, en je krijgt nog dubbel rente op koopzegels/
Ff gekeken, dit jaar alleen al 91 euro bespaart door het premium abonnement.
Keren dat ik sojamelk in huis heb gehaald: 0quote:Op zondag 27 april 2025 14:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin.
Goedkoopste normale sojamelk bij de 2 winkels:
Dirk: 1,92 euro
AH: 71 cent
2,50 voor 5 plakjes komkommer en een druppel saus?quote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Net als zoiets
[ afbeelding ]
En verschimmeld, of wat?quote:Op zondag 27 april 2025 15:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens mij is dit geen hamburger maar alleen het broodje.
Dit bestaat toch niet echt?quote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Net als zoiets
[ afbeelding ]
Heel erg geniaal, nu kunnen ze het alsnog verkopen als het beschimmeld is want dan zie je het niet.quote:Op zondag 27 april 2025 13:13 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me echt af... wie bedenkt zoiets? Wie koopt zoiets? En wie heeft hierom gevraagd?
Je zou toch bijna de politie gaan bellen vanwege deze criminele prijzen.quote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Net als zoiets
[ afbeelding ]
Laat die domme kneuzen dit lekker kopen, lachen tochquote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Net als zoiets
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |