Meer dan voldoende, want het is niet toegestaan om onder invloed van cannabis een auto te besturen.quote:Op zondag 27 april 2025 07:13 schreef Ynske het volgende:
Wat ik me dan afvraag, als jij veel blowt. Hoeveel tijd houd je tussen het blowen en dat je achter het stuur kruipt?
Posts over "je moet helemaal 100% stoppen met wiet " ga ik overigens niet op in. Dat ga ik niet doen en daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 27 april 2025 07:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet helemaal 100% stoppen met wiet. Anders blijf je een junk.
Ok dankquote:Op zondag 27 april 2025 07:26 schreef Gibson88 het volgende:
Dat is een probleem die verslaafden vaker vertonen. Ik ga hier verder ook niet op in omdat dat tegen dovemansoren is gericht.
Succes.
dan heeft dit topic verder geen nut, het een heeft te maken met het ander, en als je dat niet wilt aanpakken is het jammer maar helaasquote:Op zondag 27 april 2025 07:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Posts over "je moet helemaal 100% stoppen met wiet " ga ik overigens niet op in. Dat ga ik niet doen en daar gaat dit topic niet over.
Kijk uit dadelijk maak je hem nog boos.quote:Op zondag 27 april 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heeft dit topic verder geen nut, het een heeft te maken met het ander, en als je dat niet wilt aanpakken is het jammer maar helaas
Heeft de rest n.a.v. OP nu ook de neiging om alleen maar over 100% stoppen te praten?quote:Op zondag 27 april 2025 07:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet helemaal 100% stoppen met wiet. Anders blijf je een junk.
Klopt maar als ik blow uit ik het niet echt dus dan is het veel minder een probleem.quote:Op zondag 27 april 2025 07:54 schreef livelink het volgende:
Ik ervaar jou als chronisch boos. Lijkt me onafhankelijk van het wel of niet blowen.
Ben ik het mee oneens, want voordat ik blowde werd ik ook nogal eens boos.quote:Op zondag 27 april 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heeft dit topic verder geen nut, het een heeft te maken met het ander, en als je dat niet wilt aanpakken is het jammer maar helaas
Ja maar ik bedoel meer ook:quote:Op zondag 27 april 2025 08:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft de rest n.a.v. OP nu ook de neiging om alleen maar over 100% stoppen te praten?
Inhoudelijk:
Stel regels voor je zelf op, bijv.
- Ik rook alleen op zaterdag of
- Ik rook alleen op zaterdag en zondag en nooit voor 20 uur.
De regels bepaal je zelf. Wat een mooie eerste stap voor jou is.
Nou dan snel er weer een roken want een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op zondag 27 april 2025 08:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens, want voordat ik blowde werd ik ook nogal eens boos.
Gaat niet ik moet rijdenquote:Op zondag 27 april 2025 08:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou dan snel er weer een roken want een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.
Dus ik moet altijkd ieder advies aanvaarden ook als het misschien in mijn situatie niet zo passend is?quote:Op zondag 27 april 2025 08:23 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Dit wordt zo'n mooi backfire topic
Ik wil advies, maar als het advies niet is wat ik wil horen, ga ik er niet op in. En als het wel goed advies is, ga ik ja-maren.
Sorry, ik begreep de vraag niet goed.quote:Op zondag 27 april 2025 08:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer ook:
in situaties waarin ik helemaal niet kan blowen (b.v. als ik met de auto moet), hoe zorg ik dan dat ik minder boos word steeds
Maar nu doe je het toch!quote:Op zondag 27 april 2025 07:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Posts over "je moet helemaal 100% stoppen met wiet " ga ik overigens niet op in. Dat ga ik niet doen en daar gaat dit topic niet over.
Niets moet je kunt ook fietsen of met het ov.quote:
Vind ik niet, nee.quote:Op zondag 27 april 2025 08:31 schreef LXIV het volgende:
Duurt veel te lang.quote:Op zondag 27 april 2025 08:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niets moet je kunt ook fietsen of met het ov.
Verder is er maar een kleine kans dat ze s'ochtends drugscontroles houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |