Ja ik slaap al halfquote:
Maar ik ben een bostijgerinquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar bostijgers worden nu juist actief
Jaquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is wel een erg on-essie tijdstip
Nog even de Ama's kruiden met karbonademix en het is weekendquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of dit klopt wat chat gpt zegt hoelang het gemiddeld duurt met genezen als je een klein stukje van je vinger moet missen.
[..]
Ik geloof dit wel want mijn vader ging een dag later alweer aan het werk nadat hij zijn eigen vingertop(pen) eraf had gezaagd.
Hier kun je op het einde van de werkdag bij de AH wel goed Poolspotten, kurwaquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gewoon een bedrijf starten met de naam Polspotten.
Wat is er met de Aromat gebeurd???quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog even de Ama's kruiden met karbonademix en het is weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik kom op de home page uit helaasquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:57 schreef Ama het volgende:
Omg ik wil dit maar ja nu even niet helaas.
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
That sucks, hier lekkere koningsdag gehadquote:Op zondag 27 april 2025 01:48 schreef bitterbal het volgende:
Het regent hier dus mijn geplande wasdag gaat denk ik niet door
Wat heb je gedaan? Over de markten gewandeld?quote:Op zondag 27 april 2025 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
That sucks, hier lekkere koningsdag gehad
quote:Op zondag 27 april 2025 02:23 schreef Shii het volgende:
Nou vooruit de laatste dan.................. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |