Ja ik slaap al halfquote:
Maar ik ben een bostijgerinquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar bostijgers worden nu juist actief
Jaquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is wel een erg on-essie tijdstip
Nog even de Ama's kruiden met karbonademix en het is weekendquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of dit klopt wat chat gpt zegt hoelang het gemiddeld duurt met genezen als je een klein stukje van je vinger moet missen.
[..]
Ik geloof dit wel want mijn vader ging een dag later alweer aan het werk nadat hij zijn eigen vingertop(pen) eraf had gezaagd.
Hier kun je op het einde van de werkdag bij de AH wel goed Poolspotten, kurwaquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gewoon een bedrijf starten met de naam Polspotten.
Wat is er met de Aromat gebeurd???quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog even de Ama's kruiden met karbonademix en het is weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik kom op de home page uit helaasquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:57 schreef Ama het volgende:
Omg ik wil dit maar ja nu even niet helaas.
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
That sucks, hier lekkere koningsdag gehadquote:Op zondag 27 april 2025 01:48 schreef bitterbal het volgende:
Het regent hier dus mijn geplande wasdag gaat denk ik niet door
Wat heb je gedaan? Over de markten gewandeld?quote:Op zondag 27 april 2025 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
That sucks, hier lekkere koningsdag gehad
quote:Op zondag 27 april 2025 02:23 schreef Shii het volgende:
Nou vooruit de laatste dan.................. [ afbeelding ]
Oh, dat is een koopje.quote:Op zondag 27 april 2025 06:16 schreef Karzai het volgende:
17 cent voor de pizza betaald gisteren, foutje bedankt
Verder 2 biertjes op het terras gedronken en 2 oesters gegeten. Dus schade valt mee
Apart.quote:Op zondag 27 april 2025 06:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Staat wel 17 euro op de bon, maar er is maar 17 cent afgeschreven
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 06:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heerlijk die rust in de vroege ochtend
Helloquote:
Hey WG, nog gefeest gisterenquote:
klinkt alsof ze per ongeluk de , hebben ingetypt voordat ze het bedrag invoerdequote:Op zondag 27 april 2025 06:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Staat wel 17 euro op de bon, maar er is maar 17 cent afgeschreven
Morguh mscholquote:Op zondag 27 april 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt alsof ze per ongeluk de , hebben ingetypt voordat ze het bedrag invoerde
Nog koningsdag gevierd gisterenquote:
ik heb geslenterd over 2 markten gisteren samen met wat anderenquote:
Gezellig dus.quote:Op zondag 27 april 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geslenterd over 2 markten gisteren samen met wat anderen
daarna daar nopg wat gegeten enzo..
festivals ben ik niet van
538 gebeuren in breda gezien en kreeg het daar al benauwd van
Nee, alleen even hier over de kleedjes markt gereden en verder ook niets.quote:
ooit in een grijs verleden een keer op koningsnach in den haag geweest toen dat nieuw was..quote:Op zondag 27 april 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig dus.
Ja was knap druk daar bij het 538 gebeuren zag ik op tv
Is ook niets voor mij hoor. Ben vorige jaar wel naar een geweest maar ik zou helemaal vooraan staan en via een zij ingang erin en eruit begeleid worden door de beveiliging. Dus had toen ook niet door hoe druk het daar was en stond er niet tussen.quote:Op zondag 27 april 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit in een grijs verleden een keer op koningsnach in den haag geweest toen dat nieuw was..
toen wist ik al dat festivals echt niks voor mij waren
terrasje en eten wilde wij ook doen, wel plekje gevonden maar geen aanbod voor een coeliakiepatient helaas (dat is sowieso echt een drama bij cafe's en restaurants)quote:Op zondag 27 april 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, alleen even hier over de kleedjes markt gereden en verder ook niets.
Wilde daar op het terras koffie gaan drinken met dochter en kleinkids maar helaas alles zat vol.
stom zegquote:Verder zou ik iemand krijgen die mijn laminaat op zou komen vullen dus moest thuis blijven.
Kwam die mafklapper niet opdagen
als je niet tussen de mensen massa staat scheelt het al veel denk ik, maar al die knalharde muziek is niet aan mij besteed (en dan hebben we het bij 538 ook maar niet over al diequote:Op zondag 27 april 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niets voor mij hoor. Ben vorige jaar wel naar een geweest maar ik zou helemaal vooraan staan en via een zij ingang erin en eruit begeleid worden door de beveiliging. Dus had toen ook niet door hoe druk het daar was en stond er niet tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |