O dat is kut, heb jij coeliakie?quote:Op zondag 27 april 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
terrasje en eten wilde wij ook doen, wel plekje gevonden maar geen aanbod voor een coeliakiepatient helaas (dat is sowieso echt een drama bij cafe's en restaurants)
[..]
stom zeg
nee ik niet, 1 van de kinderen die meewasquote:Op zondag 27 april 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is kut, heb jij coeliakie?
Ja dat laminaat hier is een drama verhaal.
Ja dat is erg die Nederlandse muziek, zijn er zoveel. Momenteel hoor je niet anders.quote:Op zondag 27 april 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als je niet tussen de mensen massa staat scheelt het al veel denk ik, maar al die knalharde muziek is niet aan mij besteed (en dan hebben we het bij 538 ook maar niet over al dienederlandse
muziek
)
a zieligquote:Op zondag 27 april 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nee ik niet, 1 van de kinderen die meewas
Een rustig dagje of opruimenquote:Op zondag 27 april 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
maarja, vandaag rustig dagje, ben niks van plan, misschien wat opruimen in huis.. mag ook wel weer een keertje
Morguhquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is erg die Nederlandse muziek, zijn er zoveel. Momenteel hoor je niet anders.
Ik was bij een festival waar de Beegeees forever optraden. Die jongens zijn wel goed (vind ik)
yupquote:
na gisteren, beidequote:
Ja, ik zag het vanmorgen. zullen er wel een paar blij mee zijn.quote:
O dat hoor je niet vaak dat iemand niet zo van de muziek isquote:Op zondag 27 april 2025 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
eerlijk is eerlijk, ik ben niet zo van de muziek, meestal heb ik meer lol aan gewoon niks
[..]
yup
[..]
na gisteren, beide
kloptquote:Op zondag 27 april 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je niet vaak dat iemand niet zo van de muziek is
Ik heb altijd muziek aanstaan, vind het anders zo akelig stil in huisquote:Op zondag 27 april 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
en het is echt niet dat ik muziek niet kan waarderen ofzo hoor..
heb echt wel artiesten die ik prima muziek vind maken, maar heb niet zoals vele 24/7 muziek aanstaan (radio thuis, radio werk, oordopjes terwijl je onderweg bent ofzo, muziek als je met je hobby bezig bent etc..)
ik zet nog wel eens een stream of youtube filmpje aan. radio eigenlijk zelden (top2000 uitgezonderd)
vroeger liet ik de radio mij wakker maken met zo'n ochtendprogramma, doe ik ook niet meer
O op die manier. Heb heb ik ook niet de de hele dag hoorquote:Op zondag 27 april 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
en het is echt niet dat ik muziek niet kan waarderen ofzo hoor..
heb echt wel artiesten die ik prima muziek vind maken, maar heb niet zoals vele 24/7 muziek aanstaan (radio thuis, radio werk, oordopjes terwijl je onderweg bent ofzo, muziek als je met je hobby bezig bent etc..)
ik zet nog wel eens een stream of youtube filmpje aan. radio eigenlijk zelden (top2000 uitgezonderd)
vroeger liet ik de radio mij wakker maken met zo'n ochtendprogramma, doe ik ook niet meer
snap ik, ik vind het juist wel lekker rustig van tijd tot tijd..quote:Op zondag 27 april 2025 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb altijd muziek aanstaan, vind het anders zo akelig stil in huisAlleen tijdens het lopen heb ik geen muziek aan, dan moet ik opeens overal op gaan letten qua verkeer ipv dat ik het kan horen
quote:Op zondag 27 april 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Heb heb ik ook niet de de hele dag hoor
Luisterde eerder altijd 538 met frankdane in de ochtend. TOen die daar mee stopte ben ik ook gestopt met radio luisteren. Youtube kijk ik eigenlijk nooit
Dotjequote:
Vroeger als pubertje deed ik dat wel, bijna permanent oortjes in, terwijl ik toen nog een discman moest meeslepenquote:Op zondag 27 april 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
snap ik, ik vind het juist wel lekker rustig van tijd tot tijd..
op werk net zo, als ik alleen ben zet ik radio ook lang niet altijd aan.
ik vind 1 oortje al storend voor in het verkeer, en dan zie je zoveel mensen met 2 oortjes in
Alles wel?quote:
Mwah we doen het er mee.quote:
Ahwquote:Op zondag 27 april 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mwah we doen het er mee.
En daar? Mooi weer om motor te rijden de komende dagen. Nog plannen?
Lekker, heeft je vriendin ook een motor(rijbewijs) ?quote:
Nee, maar die wil wel weer mee achterop. Maar ze moet nog een pak hebben. Ze heeft alleen schoenen op dit moment.quote:Op zondag 27 april 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, heeft je vriendin ook een motor(rijbewijs) ?
Gezellig, dan zou je ook langere ritten met overnachting kunnen maken samen.quote:Op zondag 27 april 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar die wil wel weer mee achterop. Maar ze moet nog een pak hebben. Ze heeft alleen schoenen op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |