SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is voor de oppervlaktebehandeling. Swaffelputz.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daar een piemel voor nodig hebt.
Ik weet alleen niet hoe je die met stuccen moet gebruiken. Misschien om het glad te strijken ofzo?
Daar heb je er genoeg van vertelde je laatst al dus je kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een dildo pak, telt dat dan ook?
Hoi Dotquote:
Vragen die je ook van Essie kunt krijgen in de slaapkamer...quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:07 schreef essnhills het volgende: [..] Ohhh is daar de helikopter voor?
Komt door de oranjetompouce denk ik. Zoveel suiker in 1x ben ik niet meer gewendquote:
Wellicht met een voorbinddildo?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een dildo pak, telt dat dan ook?
quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is voor de oppervlaktebehandeling. Swaffelputz.
Kan ze via IeniemienieFans nog leuk mee verdienen ook.quote:
Ik beeld me nu een vent in die met radiografisch bestuurbare helikopter de slaapkamer in komtquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vragen die je ook van Essie kunt krijgen in de slaapkamer...
Gelukkig doen we hier niet aan kinkshamenquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik beeld me nu een vent in die met radiografisch bestuurbare helikopter de slaapkamer in komt
quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn zodat je de gaatjes niet te diep boort. Dan sta je verder van de muur af.
Hmm. Dat was ik alleen al kwijt aan de melk in de mijne.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
4 oranje tompouchen voor een euro.
hoppa
meteen maar even lekker vleesje voor bij de aardappelgratin gescoord
ja maar jouwe zit ook nog vol met ambachtelijke liefde.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dat was ik alleen al kwijt aan de melk in de mijne.
Ook het zelfde, de ene dat wat beter dan de andere.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Dot
Beetje hetzelfde. Heb wel lekker veel in de tuin gezeten de afgelopen anderhalve maand al.
En ik ben een knisperboekje aan het haken voor neefje/nichtje in aantocht
Heb hier her en der al wat foto's gepost, maar als ie straks af is post ik het ook wel in het haaktopic
Hoe gaat het met jou?
Vast niet meer lekker knapperig versquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
hoppa
gewoon supermarkt dus vers genoegquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast niet meer lekker knapperig vers
Ja vers vast wel vind alleen dat koek altijd zo snel sloffig.quote:
Die mijn vader bij de bakker had gehaald waren ¤2,95 per stukquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
hoppa
Hier bij de bakker ook altijd op zaterdag. Ze gaan ook altijd al om 7 uur openquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:26 schreef essnhills het volgende:
Di
[..]
Die mijn vader bij de bakker had gehaald waren ¤2,95 per stuk
Maargoed, deze zijn wel altijd echt lekker
Staat al ruim voordat ze open gaan een lange rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |