abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2025 @ 22:11:38 #1
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_217467935
Altijd als ik bloedgeil ben en een hoer wil bestellen op kinky, twijfel ik nog een tijdje en dan ga ik daarna alvast fappen op de foto's van zo'n meisje. Maar het frappante is dat ik na het fappen helemaal geen behoefte meer heb aan die hoer. Of überhaupt aan een vriendin / vrouw. Pas de volgende dag weer, maar dan herhaalt dit gedrag zich.
Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik nog nooit naar een hoer ben geweest of vriendin heb gehad, al fantaseer ik er zowat dagelijks over.

Klacht: Na het fappen geen behoefte meer seks en vrouwen in het algemeen.
Anti-klacht: bespaart me een hoop centen
Hallo!
pi_217467967
Post fap clarity is je beurs gunstig gezind.
-nee-
pi_217468023
Raar.

Overkomt het je dan ook dat je geen trek meer hebt na net een maaltijd genoten te hebben? Of dat je geen slaap meer hebt als je net acht uurtjes slaap achter de rug hebt? Of dat je helemaal niet meer de behoefte hebt om te plassen als je net van de wc komt?

Echt gek.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217468466
Is het niet bij ons allemaal zo'n beetje? Als je geil bent, ben je een beest, je bent een ander persoon en je kan de wereld aan, eens je zaad er uit stroomt kom je terug in real life, wil je vaak niet meer, of komt de spijt...

Geen idee hoe oud je bent, maar het belangrijkste is jezelf durven accepteren. Dwz: jezelf accepteren dat je gefapt hebt, jezelf accepteren dat je je zaad er uit is, het als normaal beschouwen... Zolang je na de sperma nog steeds een schuldgevoel hebt lijkt het mij of je nog niet klaar bent voor seks, zolang het schuldgevoel er is na de sperma, niet aan beginnen, de kans dat je spijt krijgt is groot.

Als je het echt wil dan stap je gewoon een hoerekot binnen of dergelijke. Waarom je dan gelijk direct begint te fappen is mij een raadsel, iedereen weet wanneer de cum over je vinger komt het dan gedaan is, en je helemaal niet meer wil, wat vrij logisch is... Meestal is de moment van fappen toch bijna identiek denk ik dan? Als je weet wanneer je ongeveer fapt, ipv te beginnen stap dan je huis uit en ga een hoerenkot binnen... Nau ja... Als je het niet doet is het idd een hoop geld uitgespaard, en iemand waar al 100 man heeft opgezeten... Ik zou er idd ook niet van moeten weten... Fappen is ook geen schande. Als je dan toch niet wil kan je uzelf blijven plezieren, niets mis mee... Over dat hoer gedeelte heb ik wel nog een leuk verhaaltje (denk ik) 👇

In mijn puberjaren vaak met een beste kameraad samen gefapt, bijna elke week... Ik was vaak alleen thuis zaterdag avond, en hij kwam graag zijn ding doen zonder gestoord te worden door ouders... Dat vond hij geweldig. Dat hebben we jaaaaaren aan een stuk gedaan. Op een gegeven moment waren we iets ouder en is dat geminderd naar 1x per maand, 1x per 2 maand of tot bijna nooit meer... Tot ik mijn voorlopig rijbewijs had en hij voor de Fun zei "kom rijdt eens langs de hoertjes" terwijl we naar de meisjes keken voor het raam deed hij zijn broek af en fapte hij zich terug af, terwijl ik aan het rijden was... Hup zijn zaad eruit in mijn auto en terug naar huis. En de week nadien opnieuw "kom rijdt nog eens langs de hoertjes" hahaha... Toen hij 18,5 was is hij dan ontmaagd door zijn liefje en sindsdien nooit meer gedaan

Crazy tijden, maar ook wel zalige tijd om er aan terug te denken. Jaaaaren geleden ondertussen maar een zalige tijd om er aan terug te denken...

Misschien moet je u ook zo een goeie kameraad zoeken die met u rondrijdt, je u ding kan doen, je zaad kwijt bent, meiden voor een raam hebt gezien, en je toch geen geld kwijt bent... Haha. Alhoewel ik het in 2025 tijden toch niet meer zou aanraden met al die camera's in het straatbeeld de dag vandaag. Maar ik heb toch een zotte tijd beleefd 😝
De sperma op mijn buik is mijn enige echte handtekening
  vrijdag 25 april 2025 @ 23:22:38 #5
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217468496
Akkoord. Een lege zak bespaart een hoop centen en je rechterhand is je beste vriend.
Je bent een waardeloze agent.
pi_217468501
Ik heb nooit geen in te fappen na de seks
Vreemd allemaal
pi_217469927
Haha mikeytt
Cindy De Vuyst
  zaterdag 26 april 2025 @ 08:50:08 #8
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217469976
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 april 2025 22:11 schreef Mike4Ever het volgende:
na het fappen helemaal geen behoefte meer heb aan die hoer. Of überhaupt aan een vriendin / vrouw.
In dat geval een keertje een man bestellen?
pi_217471371
Ik had me eens 3 keer afgetrokken voor een date. Zodat ik niet te snel zou klaarkomen.
Nouja, hij bleef dus slap omdat al t zaad er al uit was.
Nooit aftrekken voor een date dus. Dan maar in 1 minuut klaar…
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 26 april 2025 @ 16:23:05 #10
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_217472862
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 23:17 schreef Fappenforlife het volgende:
Is het niet bij ons allemaal zo'n beetje? Als je geil bent, ben je een beest, je bent een ander persoon en je kan de wereld aan, eens je zaad er uit stroomt kom je terug in real life, wil je vaak niet meer, of komt de spijt...

Geen idee hoe oud je bent, maar het belangrijkste is jezelf durven accepteren. Dwz: jezelf accepteren dat je gefapt hebt, jezelf accepteren dat je je zaad er uit is, het als normaal beschouwen... Zolang je na de sperma nog steeds een schuldgevoel hebt lijkt het mij of je nog niet klaar bent voor seks, zolang het schuldgevoel er is na de sperma, niet aan beginnen, de kans dat je spijt krijgt is groot.

Als je het echt wil dan stap je gewoon een hoerekot binnen of dergelijke. Waarom je dan gelijk direct begint te fappen is mij een raadsel, iedereen weet wanneer de cum over je vinger komt het dan gedaan is, en je helemaal niet meer wil, wat vrij logisch is... Meestal is de moment van fappen toch bijna identiek denk ik dan? Als je weet wanneer je ongeveer fapt, ipv te beginnen stap dan je huis uit en ga een hoerenkot binnen... Nau ja... Als je het niet doet is het idd een hoop geld uitgespaard, en iemand waar al 100 man heeft opgezeten... Ik zou er idd ook niet van moeten weten... Fappen is ook geen schande. Als je dan toch niet wil kan je uzelf blijven plezieren, niets mis mee... Over dat hoer gedeelte heb ik wel nog een leuk verhaaltje (denk ik) 👇

In mijn puberjaren vaak met een beste kameraad samen gefapt, bijna elke week... Ik was vaak alleen thuis zaterdag avond, en hij kwam graag zijn ding doen zonder gestoord te worden door ouders... Dat vond hij geweldig. Dat hebben we jaaaaaren aan een stuk gedaan. Op een gegeven moment waren we iets ouder en is dat geminderd naar 1x per maand, 1x per 2 maand of tot bijna nooit meer... Tot ik mijn voorlopig rijbewijs had en hij voor de Fun zei "kom rijdt eens langs de hoertjes" terwijl we naar de meisjes keken voor het raam deed hij zijn broek af en fapte hij zich terug af, terwijl ik aan het rijden was... Hup zijn zaad eruit in mijn auto en terug naar huis. En de week nadien opnieuw "kom rijdt nog eens langs de hoertjes" hahaha... Toen hij 18,5 was is hij dan ontmaagd door zijn liefje en sindsdien nooit meer gedaan

Crazy tijden, maar ook wel zalige tijd om er aan terug te denken. Jaaaaren geleden ondertussen maar een zalige tijd om er aan terug te denken...

Misschien moet je u ook zo een goeie kameraad zoeken die met u rondrijdt, je u ding kan doen, je zaad kwijt bent, meiden voor een raam hebt gezien, en je toch geen geld kwijt bent... Haha. Alhoewel ik het in 2025 tijden toch niet meer zou aanraden met al die camera's in het straatbeeld de dag vandaag. Maar ik heb toch een zotte tijd beleefd 😝
Dit noem ik nog eens een goed seksverhaal, heb je er meer?
Hallo!
  zaterdag 26 april 2025 @ 16:25:34 #11
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_217472875
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik had me eens 3 keer afgetrokken voor een date. Zodat ik niet te snel zou klaarkomen.
Nouja, hij bleef dus slap omdat al t zaad er al uit was.
Nooit aftrekken voor een date dus. Dan maar in 1 minuut klaar…
En als je nou 1x aftrekt ipv 3x? Zou dat niet ideaal zijn dan?
Ik zou anders al klaarkomen voordat ik mijn broek uit heb. :@
Moet ze haar blowjob al beginnen met een slappe met zaad besmeurde lul :')
Hallo!
pi_217472958
Zit het in de naam Mike misschien?
Domme onzinnige topics openen
pi_217478339
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 16:25 schreef Mike4Ever het volgende:

[..]
En als je nou 1x aftrekt ipv 3x? Zou dat niet ideaal zijn dan?
Ik zou anders al klaarkomen voordat ik mijn broek uit heb. :@
Moet ze haar blowjob al beginnen met een slappe met zaad besmeurde lul :')
Ja met me ex is t anders. Altijd erect ookal 5 x klaargekomen.

Met andere vrouwen niet hoor.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 28 april 2025 @ 08:54:16 #14
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217484639
Komt nadat je ouder wordt. Ik ging ook van 3x per dag rukken naar 2x, naar 1x en nu soms gewoon een dag niet.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217485741
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 april 2025 16:23 schreef Mike4Ever het volgende:

[..]
Dit noem ik nog eens een goed seksverhaal, heb je er meer?
Ik heb meer 😅
De sperma op mijn buik is mijn enige echte handtekening
pi_217513025
Merk wel na 1x gekomen te zijn tijdens het neuken, ik er meestal ook wel direct klaar mee ben. 5 jaar terug kon ik toch zeker nog een 2e ronde en soms een 3e ronde. Tegenwoordig niet veel zin meer in.
pi_217548940
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 23:17 schreef Fappenforlife het volgende:

Ik verbaas me er vooral over hoe normaal je kennelijk dacht dat dit was. Gatver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')